Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela sitten leikkasi jo ennestään vähäistä kk-rahaani 210€ "liian kalliin" vuokran takia, ihmisarvoinen elämä vaarassa, kuka auttaa?!

Vierailija
03.11.2024 |

Haen koko ajan halvempaa asuntoa, mutta en ole saanut semmoista.

Joudun kohta oikeasti varastamaan ruokaa

Kuka auttaa??!!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun eilinen ketju on vielä valitettavasti poistamatta. Etkö osaa jatkaa edes omaan ketjuusi tuota itkuvirttä? https://www.vauva.fi/keskustelu/5806408/toimeentulotukeani-leikattu-koh…

Vierailija
42/50 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelan virkailija sanoi että ei voi mitään, siellä kadulla on muitakin lapsiperheitä. Ei voi auttaa.

Eikö edes lastensuojelun kautta perheet saakaan apua ajoissa vai onko paikkakunta kohtaista eroa, miten asioihin voidaan vaikuttaa missäkin?

Saa apua, lapset laitokseen ja vanhemmat kadulle. Tätä on Suomi nykyään.

Turhia pelottelujakaan ei kannata ylläpitää, eikä liioittelua. Hyvissä ajoinhan apua kannattaa pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt nyt ruokajonossa ja aiemmin parhaimmillaan dyykannyt kauppojen roskiksista syötävää kun muuta ei ole ollut. Täällä jotkut pikkukaupat onneksi jättää roskikset lukitsematta. Aina myös jätetään siistiin kuntoon jos jotain otetaan.

Miks sä täällä vielä olet? Voisit olla etsimässä sitä ruokaa.

Ei kenenkään pitäisi Suomessa joutua etsimään ruokaa roskiksesta.

Ei joudukaan

Vierailija
44/50 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt nyt ruokajonossa ja aiemmin parhaimmillaan dyykannyt kauppojen roskiksista syötävää kun muuta ei ole ollut. Täällä jotkut pikkukaupat onneksi jättää roskikset lukitsematta. Aina myös jätetään siistiin kuntoon jos jotain otetaan.

Miks sä täällä vielä olet? Voisit olla etsimässä sitä ruokaa.

Ei kenenkään pitäisi Suomessa joutua etsimään ruokaa roskiksesta.

Ei joudukaan

No, kuinkas tämä on sitten JOUTUNUT? 

Tiedän tapauksen joka söi jo vuonna 1990 "street foodia" eli poimi nakkarin edustalla lihapiirakan jämiä maasta ja söi niitä mm., kun oli ensin elänyt siten että kämpästä häätö ja sitä kautta yhteiskunnan ulkopuolelle.

Vierailija
45/50 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa kämppää on turha etsiä, jos jo asuu halvimmassa, mitä löytyy. Vuokrat ei muuta kuin nouse. Jos halpenisi, kyseessä olisi Jeesuksen tekemä ihmeteko.

Vierailija
46/50 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus auttaa.

Tai sitten autat itse itseäsi ja menet töihin.

Vierailija
47/50 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ratkaissut raha-asiat menemällä töihin. Suosittelen.

Nii. Kun itse on onnistunut saamaan työpaikan, niin sitten kaikki muutkin menevät töihin ihan tuosta noin vaan. Voi, kun se kävisikin niin helposti kuin sarjakuvissa ikään, niin mikään ei olisi mahdotonta ja kaikki Suomen työttömät olisivat huomenna työelämässä. Itse työllistyin yli kolme vuotta sitten, mutten jaksa sitä koko ajan mainostaa. 

Vierailija
48/50 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos et muuta edullisempaan asuntoon annetun määräajan sisällä, huomioimme asumismenosi jatkossa kuntakohtaisten rajojen suuruisena. Sinun ei siis tarvitse muuttaa nykyisestä asunnosta pois, mutta määräajan jälkeen sinun täytyy maksaa kuntarajan ylittävä osuus asumismenoista itse. T.Kelan sivut"

Vierailija
49/50 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauman suunnalla on halvempia asuntoja saa 400 eurolla kk. Ei muuta kun muuttokuormaa kasaamaan.

Vierailija
50/50 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi