Nuoret pakenevat Nordeasta
Miksi nuoret eivät kestä edes vuottakaan heillä töissä? Mikä yrityksessä on vialla? Onko jollain jakaa omakohtaisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä?
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti:
Kaveri joutu jakamaan pil...deä et saa työpaikkansa säilytettyä vuoden loppuun asti
Hiplailevat setämiehetkin siellä pyytelee jakamaan ilmaisia kuvia, Onlyfans ei kuulemma riitä
Ne kokeilee millä saa helpoiten ja siksi palkkaavat niitä nuoria naisia
Vonkaavia rumia äijiä täynnä, kuumimmat poistuneet paremmille niityille pariutumaan
Palkanneet nuoria tytsyjä kaiken palvelun palvelutaloksi.
Siel on puutteessa eläviä setämiehiä, jotka kelaa et pil.de.ä tulee ovista ja ikkunoista kun nuori tyttönen palkataan
Kesistä nöyryytettiin oikeen urakalla ja laitettiin konttaamaan heille Vallilassa, sairas meininki.
Vierailija kirjoitti:
Siel on puutteessa eläviä setämiehiä, jotka kelaa et pil.de.ä tulee ovista ja ikkunoista kun nuori tyttönen palkataan
Sikoja ne on ja luulee et voivat tehdä mitä huvittaa tytöillä, joita pitää pelinappuloina, ei onnistu kunhan tarpeeks moni saa tietää
Näillähän oli työetuna joku viikottainen hedelmäkin joku aika sitten, lol hedelmä xD!
Ihmiset on siel super eriarvoisia ja se ei tunnu hyvältä
Rikollisten pankki ja omienkin joukoissa rikollisia, asiakkaiden rahat vaarassa
Almuja jakavat kovaa työtä raatavalle henkilöstölle, omistajille omia saaria
Kapitalistisikojen leikkikenttä, jossa mutaa ei riitä kaikille oman väen porsaille
Huono firma, en koskaan menisi heille uudestaan töihin kiusattavaksi.
Täynnä sadistisia sekopäitä, jotka rakastavat nöyryyttää heikossa asemassa olevia nuoria ilokseen
Tuonne ne psykopaatit menee, varokaa!
Mä oon kuullut että niille maksetaan huonoa palkkaa ja pyynnöistä huolimatta palkankorotuksia ei anneta. Lisäksi työ on stressaavaa ja päivät voi venyä pitkiksi. Näitä aloittelevia juuri käytetään hyväksi ja heille annetaan kaikki paskimmat työt tuolla. Myös asiakkaat voi olla hankalia ja ikäviä ihmisiä, eikä ole kiva tavata heitä joka päivä. Olin itse vuosi sitten haastattelussa tuollaiseen aloittelijan paikkaan, pääsin kolmen parhaan joukkoon haastatteluissa, en päässyt ja harmitti ensin mutta myöhemmin olin iloinen että en tullut valituksi.
En pysty lopettamaan nordean tiliä koska pitää varata aika ja lähteä jonnekin kauas nordean konttoriin. Lopettaminen ei käy nettipankkitunnuksilla vaikka olen pyytänyt monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret nyt pakenevat nykyään kaikkea ja kaikkia..
Varsinkin vastuunkantoa..
Niin elämä pelkkää vastuuta, mutta käteen jää vain laskuja. Elän elämääni omalla tavallani ja pidän huolta itsestäni sekä lähimmäisistäni. Työssä teen työni eikä sekään enää tunnu riittävän, kokoajan vain lisää työtä väkeä vähennetään eikä palkka nouse, kuulostaa hullulta vaikka se on todellisuutta.
Tuolta suuntana on vaan meneminen hoitoon tervehtymään päin. Työttömänäkin on parempi
Mun ystävälle ehdoteltiin siellä et voisko se hieroa vähän sieltä ja nuolla kans siihen perään