Milloin viimeksi olet puhunut toiselle ihmisille?
Aloin miettimään tätä että viikonloppuisin en koskaan puhu toisille ihmisille mitään. Puhun käytännössä vain töissä toisille ihmisille.
Olen siis viimeksi puhunut perjantai klo 14 kun toivotin hyvää viikonloppua työkavereille.
Kommentit (27)
Käytännössä juttelen vain töissä työkavereille ja kotona lapsilleni. Jos nyt ihan miettimällä miettii, niin edellisen kerran olen puhunut jollekin muulle reilu kuukausi sitten, kun kävin kaverin kanssa yksillä. Kaupan kassaa toki tervehdin.
M44
Eilen kaupan kassalla, en tarvi, kiitti moi! Sitä ennen torstaina kolmen maissa kun lähdin töistä, toivottelen hyvää viikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun käyn kaupassa ainakin kiitän kassalla
Kiittääkö kukaan sinua koskaan vai oletko se joka alistuu kiittämään?
Eilen juttelin keskieurooppalaisen kauniin naisen kanssa puhelimessa ja kyselin hintaa ja palvelun sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset puhu kilteille miehille vaan jännät miehet on ne joille naiset flirttailee.
Poikkeuksena komea kiltti mies. Minulle kyllä naiset puhuvat ja flirttailevat, jännätkin, mutta kaveriasteelle jään kiltteyteni vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tänä viikonloppuna ollaan miehen kanssa kahdestaan kotona. Katsotaan Bondia ja samalla tulee puhuttuakin, vaikkei mitään älykästä sunnuntai-iltaa viettäessä. Yhteinen aika ja perseily tekee hyvää.
Joo, perseseksi on hyvästä.
Meni ihan kalpeeks. Annoin muovipussin jota hän puhalteli kaikessa rauhassa.