Vessa kannattaa jättää öisin vetämättä
Rahaa säästyy kun istuimissa, joissa on kaksitoiminen huuhtelu, vedenkulutus on 4 litraa. Vanhemmat, yli 20 vuotta vanhat pöntöt kuluttavat 46 litraa vettä huuhtelulta. Huuhtelun ääni häiritsee monia naapureita. Jos vessaa silti on pakko käyttää on suositeltavaa kaataa vettä erillisestä astiasta noin litran verran.
Kommentit (144)
Tämä saisi jo loppua. Jatkuva miettiminen saako jotain tehdä vai ei. On ihmisiä joiden on pakko ravata (kuten naiset joutuvat ravaamaan) ja vetää, myös päivällä tai yöllä. Pitäisikö olla joku muu wc malli, jos vesivessaa ei saakaan käyttää.
Miksi en vetäisi yöllä vessaa? Eihän se häiritse, kun olen jo muutenkin (onneksi) hereillä?
Vessaa ei tarvitse vetää ollenkaan. Ei vaikka kuinka kusisit niin se pönttö ei tule täyteen.
Käyn öisin alakerran vessassa mutta olenkin huomaavainen naapuri. Hätätapauksia varten jos ei kerkeä on sanko parvekkeella.
Pinttyneitä pönttöjä saa kuurata ties millä myrkyillä, jos ei riittävästi huuhtele.
Näissä kodeissa, missä säästellään vessan vetämisessä, se haisee sellaiselle tietylle pinttyneelle lialle jo heti eteisessä. Vähän kun kissakodin haistaa, vaikka asukkaat itse on toista mieltä
Omakotitalossa ei kukaan kyttää vessanvetoja. Voin muuten mennä suihkuunkin vaikka klo 02, ottaako päähän?
Hassu jäänne tämä vessan "vetäminen". Aikanaan oli tosiaan se ketju, josta vedettiin.
Voi sen jättää päivälläkin ja etenkään adventiaikana ei kannata vessaa vetää ensinkään. Vasta sitten loppiaisena kun vieraat lakkaavat ramppaamasta paskahuusissa, voi vessan vetää ennen hiihtolomalaisten saapumista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en vetäisi yöllä vessaa? Eihän se häiritse, kun olen jo muutenkin (onneksi) hereillä?
ETKÖ TAJUA S##T#N K##IPÄÄ ETTÄ KERROSTALOSSA EI VEDETÄ VESSAA ÖISIN!!!
En koskaan vedä vessaa. Paskat ja kuset on silti aina hävinneet pöntöstä. M57
Bukkake- ja golden shower-pariskunnat eivät vessoja turhaan vetele.
vanhat pöntöt kuluttavat 4viiva6 litraa vettä huuhtelulta. Miksette korjaa viiva bugia, ylläpito?