Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän käytös

Vierailija
03.11.2024 |

Hei

Harrastimme seksiä kaksi kertaa illalla ja meillä molemmilla oli mukava kokemus. Aamulla heräsin ja ajattelin että otettaisiinko uusinta. Herättiin siinä pikku hiljaa ja puolisonikin alkuun syttyi ja arveliltiin että joo. Alettiin harrastamaan kunnes puolisoni sanoi että minähän en mikään tarpeiden tyydyttäjä ole ja hommat loppuivat siihen. Itselle tuli syyllinen olo. Ei päässyt oikeanlaiseen mielentilaan sanojensa mukaan. 

Neuvoja vinkkejä? Mistä tiedän jatkossa uskaltaa jos homma paisuu ja jatkossakin tulee vastaava kokemus? 

T. Tunturinmies

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä naiset aina ymmärrä itsekkään itseään joten en miettisi liikaa. Jos tämä on toistuvaa, pudempiaikaista ja puhuminen ei auta niin kannattaa suosiolla etsiä toinen nainen jos seksi on sinulle tärkeää suhteessa 

Enpä sanoisi että miehiä on sen helpompi ymmärtää. Miehistä vaan vielä useammat ovat niin lukossa syvempien tunteidensa ja halujensa kanssa että tuntuu selkeältä, kun syvätaso jää pois. 

Ihmiset ylipäätään ovat vaikeita. Niin kauan kuin molemmat tahtovat toisilleen hyvää, hommat toimii yleensä. Sitten kun asiat - esim. seksi - menee sulle mulle -kaupanteoksi, on aika lähteä. 

Vierailija
22/36 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo käytti ihan samaa lausetta kuin APn tyttöystävä ensimmäisen pettämisen jälkeen. Mäkin luulin, että molemmat haluaa ja sitten vaimo sanoi juuri noin. En tiennyt pettämisestä vasta kuin nyt 15 vuotta myöhemmin. Tuosta lähti pettämisten sarja, mikä oli vaikea ymmärtää, meillä oli kaikki hyvin. Ehkä oli kuullut yhden illan panoltaan sellaisia lurituksia, että odotti niitä kotonakin. Jossain vaiheessa vaimo antoi ymmärtää, että mun pitäisi iskeä hänet joka kerta kun haluan seksiä. Ilmeisesti halusi kuulla niitä sanoja vaan kun miehet iskee häntä sänkyyn.

Jälkeen päin mua vituttaa, kun mua syytti että hän on mukamas mulle vaan pelkkä panopuu, mutta itse oli panopuu niille kaikille lurittelijoille. 

Mä olin vaimolle niin hyvä kuin osasin, mutta en tiennyt että häntä pitää kohdella kuin h**raa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy tyttöystävältä, että miten pystyt hoitamaan hänen tarpeensa. Jos ei tule järkevää vastausta, niin kannattaa vaihtaa maisemaa. Jossain määrin narsistinen lausahdus kesken petipuuhien.

Tai sitten olet niitä miehiä jotka haluavat tyttöystavälle vierasta parrua. He ikäänkuin alistuvat ajatukselle, että tyttöystävä määrää pedissä tahdin. En saanut alkuperäisestä viestistä tälläistä vivahdetta suhteestanne.

Osuipas ylläoleva kommentti nappiin. Kirjoitin äsken tuon oman vastauksen, jossa vaimo sanoi samoin, vaimo osoittautui myöhemmin narsistiksi, joten APn kannattaa olla varuillaan. Jos APn tyttöystävä ei siedä palautetta, haluaa kontrolloida, on ehkä mustasukkainen, esittää parempaa ihmistä, AP pyytää aina riitoja anteeksi, kannattaa APn nostaa kytkintä. Sulla menee jossain vaiheessa naisen kanssa mielenterveys ja rahat.

Vierailija
24/36 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikuttelu on enämpi tavallinen tapa, joka ei lähde pois.  Kynis.mi

Vierailija
25/36 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu aika lennokkaalta tuo ap:n tarina. Ainakin voi sanoa sen, että jos hänen puolisonsa on vanhempi kuin hänen jo edesmennyt mummonsa (mummohan oli vasta lapsi, kun puoliso jo keitteli niitä keittojaan), niin ei ole ihme, että tyttöystävä hiukan vieroksuu tällaisen parin seksihommiin osallistumista.

Näin!

Vierailija
26/36 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin hoitele akalle orkku ja sitten sat vasta kassit tyhjiksi

ex vaimokin sanoi aina ettei halua mutta kun sormetti sitä vähän aikaa ja hengitys muuttui raskaaksi ja sitten perse vatkasi niin sen jälkeen se sanoi että pane

aina sama juttu

Vierailija
27/36 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu aika lennokkaalta tuo ap:n tarina. Ainakin voi sanoa sen, että jos hänen puolisonsa on vanhempi kuin hänen jo edesmennyt mummonsa (mummohan oli vasta lapsi, kun puoliso jo keitteli niitä keittojaan), niin ei ole ihme, että tyttöystävä hiukan vieroksuu tällaisen parin seksihommiin osallistumista.

Ap voisi vähän selittää tätä mummojuttua. Jotenkin tässä menee sekaisin tyttöystävät, puolisot, vanhat mummot ja kulkukissat, joista tehdään keittoa.

Vierailija
28/36 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetelmahan on äärimmäisen selkeä, mutta myös vähän outo. Ap:n vaimo on se nainen, joka keitteli niitä kissakeittoja. Ap:n tyttöystävältä loppuivat seksihalut, kun hän kuuli vaimon puuhista. Ap:n nyt jo edesmennyt mummo taas kävi lapsena syömässä niitä kissanaisen keittoja.

Vierailija
29/36 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä tilanne. Mitenköhän tuollainen asetelma on päässyt syntymään.

Vierailija
30/36 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävä tilanne. Mitenköhän tuollainen asetelma on päässyt syntymään.

Ei tuo voi olla totta. Se kisaakeittoakkahan olisi yli satavuotias.

Vierailija
31/36 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo käytti ihan samaa lausetta kuin APn tyttöystävä ensimmäisen pettämisen jälkeen. Mäkin luulin, että molemmat haluaa ja sitten vaimo sanoi juuri noin. En tiennyt pettämisestä vasta kuin nyt 15 vuotta myöhemmin. Tuosta lähti pettämisten sarja, mikä oli vaikea ymmärtää, meillä oli kaikki hyvin. Ehkä oli kuullut yhden illan panoltaan sellaisia lurituksia, että odotti niitä kotonakin. Jossain vaiheessa vaimo antoi ymmärtää, että mun pitäisi iskeä hänet joka kerta kun haluan seksiä. Ilmeisesti halusi kuulla niitä sanoja vaan kun miehet iskee häntä sänkyyn.

Jälkeen päin mua vituttaa, kun mua syytti että hän on mukamas mulle vaan pelkkä panopuu, mutta itse oli panopuu niille kaikille lurittelijoille. 

Mä olin vaimolle niin hyvä kuin osasin, mutta en tiennyt että häntä pitää kohdella kuin h**raa.

Törkeää käytöstä kyllä, ja vielä syyttää toista. 

Vierailija
32/36 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi viedä vaimoa ja tyttöystävää samaan sänkyyn. Tottakai se vaimo hermostuu jos joutuu tyydyttämään sekä sinut että tyttöystäväsi. 

Vierailija
33/36 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummokulta 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Vierailija
34/36 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa seksiä. Sanoi jälkeenpäin että miellyttääkseen minun tarpeet antoi seksiä mutta tuli sitten toisiin aatoksiin kesken kaiken. Eikai tuollaista voi ennakoida.

Joo rauhotellaan ja selvitellään. Kiitos rakentavasta palautteesta

Eli hän on epävakaa. Vaihtoon ja äkkiä.

Vierailija
35/36 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kissakeittojuttu ei voi olla totta. Ap:n vaimo olisi silloin yli satavuotias.

Vierailija
36/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kuin meilläkin sanaton virstintä toiminut usein mut sitte ei yhtäkkiä. antaa vaikutteita mut poks kaikki vaihtuukin nupissa, ärsyttävää ymmärrän ja olen mies. mitään 1min välein tapahtuvii kysemyksii viitsis kysellä, mennäänkö eteenpäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi