Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaikki vastasyntyneet ei kertakaikkiaan ole nättejä.. anteeksi vaan.

Vierailija
12.09.2008 |

tietysti oma rakas vauva on ihanin, mutta parhaalla tahdollakaan ei voi kaikkia nyyttejä sanoa suloisiksi. jotkut ihan vanhojen pappojen näköisiä. mutta onneksi ne piirteet useimmilla häviävät ajan kuluessa. silti, onnea uusille äideille!!!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kätilöt ihan oikeasti kehuivat hänen ihonväriään, kun itse kummeksuin sitä.

Nuorimmalla oli nenä lytyssä, mutta se oikeni vuorokauden kuluessa. Itse pidin lasta oudon näköisenä, mutta hänestäkin kätilöt sanoivat, että sievä lapsi. Kai heidän kuuluu sanoa niin kaikista.

Meidän yli nelikiloinen oli tosi kaunis, ei mikään pullero, vaan hyvin sopusuhtainen. Sormetkin olivat pitkät ja kapeat.

Yhdestä lapsesta taas lääkäri sanoi kierrolla, että täällähän se kaunis lapsi onkin. Tämä lääkäri oli itse leikannut minut ja jo silloin totesi, että tulipa kaunis lapsi.

Vierailija
22/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lasten sairaanhoitajana aina kehun kaikkia vastasyntyneitä (olen vastasyntyneiden osastolla töissä), ja ihan oikeastikin kaikista aina löytyy jotain kehuttavaa: jollain on tuuhea tukka, toisella pitkät varpaat, sirot sormet... Kasvot eivät kaikilla ole kauniit (itseasiassa harvoilla vastasyntyneillä on), mutta aina löytyy jotain kehuttavaa :-)

Omat lapsenikaan eivät ole vastasyntyneinä mitään komistuksia / kaunottaria olleet, mutta itselle tavattoman rakkaita silti jokainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauvamaisella tavallaan suloinen, mutta ap on ihan oikeassa, harvaa vastasyntynyttä ruttunaamaa voi kauniiksi sanoa. :)

Vierailija
24/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat kummatkin poikia ja todella kauniita syntyessään. Hyvät ihot, ei paljon turvotusta yms. Kaikki aina sanoneet että onpas sieviä vauvoja. Nyt isompina ovat ihan suloisia vieläkin, mutta eivät nyt mitenkään erotu enää :-)

Vierailija
25/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ne olivat aika ruttuisia ja turvonneita vastasyntyneinä, ihokin läikikäs ja punakka jne. Itse olin täysin niiden ihanien pikkuotusten lumoissa, mutta ei mulle omienkaan lasten fyysinen kauneus ole se iso juttu.

Vierailija
26/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kaunis, ei, Mutta silti maailman rakkain pieni keskonen.

Vierailija
27/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaita kuitenkin kaikki ovat, toivon mukaan.

Vierailija
28/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kiloiset vastasyntyneet ovat tosi törkeen näköisiä! ihan kuin ufoja!

mitä enemmän painoa ,sitä suloisempi vastasyntynyt on!

3700g:n äiti

Vierailija
29/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain niin luvattu ja sanottu? Eihän me aikuisetkaan kaikki olla kauniita, mutta mitä sitten? Mitä väliä koko asialla on?

Vierailija
30/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin se ulkonäkö on tärkein vielä vauvavaiheessa. Myöhemmin se toki on ensisijainen kriteeri, jolla ihmistä arvioidaan.

En mä onnittele ihmisiä niiden vauvan ulkonäöstä vaan siitä, että lapsi on syntynyt.

Vierailija
31/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alkaa näyttämään jonkunnäköiseltä. Aivan ihana ja suloine tyttö on.

Hellyyttäviä ne ovat kyllä, ja omat kolme on olleet alusta asti rakkaita kuin mitkä, mutta sellainen ihan vastasyntynyt ei mun mielestä ole kaunis vaikka miten päin katsoisi.

Kun silmäluomien turvotus laskee, iho tasoittuu rypyistä ja näpyistä, silmät avautuvat kunnolla etc., sitten alkaa löytyä kauniita vauvoja.

Vierailija
32/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttäviä kaikki vastasyntyneet, mutta ei välttämättä kauniita

Vierailija
33/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniinpi, kun mun.

Mutta sitten oli näitä suu/silmäpuoli törky vauvoja, joita ei kauaa kehdannut katsoa

Vierailija
34/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt on paljon tärkeämpikin asioita: onko lapsi terve, elossa jne.

Taidat ap olla oikeasti aika daiju.

tietysti oma rakas vauva on ihanin, mutta parhaalla tahdollakaan ei voi kaikkia nyyttejä sanoa suloisiksi. jotkut ihan vanhojen pappojen näköisiä. mutta onneksi ne piirteet useimmilla häviävät ajan kuluessa. silti, onnea uusille äideille!!!

Vierailija
35/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta elämää vai ulkoisia piirteitä. Mielestäni jokaisessa vastasyntyneessä on jotain "jumalaista" hehkua, mitä ihminen ei itse pysty aikaansaamaan.

Vierailija
36/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki aikuisetkaan ole nättejä!

Vierailija
37/37 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enka edes oleta etta minun vauvani olisivat olleet KAIKKIEN mielesta maailman kauniimpia, vaikka minusta olivatkin.

Siis saa minun mielestani vierailijat saa ihan rauhassa vaikka valehdella etta "kaunis on" ja kotimatkalla paivitella mmiten kamala ryppynaama vauva oli.

Eli tietysti se oma vauva on kaunenin ja muut vastasyntyneet nayttaa... niin..VASTASYNTYNEILTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan