Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin takapillun olevan läppä tai urbaanilegenda

Vierailija
03.11.2024 |

Mutta uuden naisen kanssa totesin, ettei se olekaan. Suomalaisittain keskimittaisella heijarillani ei ollut esim exän kanssa mitään ongelmia lähetyssaarnaajassa. Mutta uuden naisen kanssa lipsahtaa tosi helposti ulos, jos yrittää yhtään pitempiä naintiliikkeitä. Käytännössä naisen on siis pidettävä jalkoja koukussa ja nostettava lantiota ylemmäs, tavallinen lähetyssaarnaaja ei oikein toimi.

Onko sinulla tai kumppanillasi etu- vai takapillu?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäpä reilu etutarjonta eli naista pystyi naimaan lähärisä siten että se piti jalat yhdessä ja itse hajareisin ja homma sujui

Tää on ollu jännää. Nainen on raskaana niin tämä asento on alkanut onnistua. Ennen raskautta ei mitään mahdollisuuksia. Ja on muuten hyvä asento

Vierailija
22/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat ihastuttavan kauniita. Takavitun kauneus korostuu erityisesti, kun sisko nousee uimasta edeltä rantatöyrään portaita. Sisemmätkin häpyhuulet saattavat avautua ja muodostavat A-maisen sievän kuvion. Näin eräällä erityiskauniilla sisarella, jolla oli pieni peppu.

Satuin näkemään tämän ihanuuden myös taannoin Kroatiassa, kun englantilainen sisko alastiuimarannalla kumartui maahan ottamaan pyyhettään. Kovin kaunista. Kynis.mi

Mikäs siskonnussija sinä oikein olet? Sulla on varmaan myös makee kämppä Alabamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko takapuolen pönäkkyydestä päätellä onko etu- vai takapilluinen? En haluaisi haaskata aikaani etupilluisiin.

En ole tällaista havainnut, mutta olen huomannut, että naisen kaunein näkyy takaapäin portaissakin ja kumartuessa sitä vähemmän, mitä pyöreämpi ja runsaampi takapuoli on. Sen sijaan edestäpäin etuvittu näkyy aina enemmän kuin takavittu. Joka tapauksessa nainen on aina kauneimmillaan alasti.  Kynis.mi

Vierailija
24/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on erektio heikentyny ja uudella naisella vähän vahvemmat lantionpohjan lihakset niin ei muna pysy sisällä.

Mistään etu tai takapilluisuudesta kyse oo, ihan vaan impotenssia pukkaa.

Vierailija
25/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

entäpä reilu etutarjonta eli naista pystyi naimaan lähärisä siten että se piti jalat yhdessä ja itse hajareisin ja homma sujui

Tää on ollu jännää. Nainen on raskaana niin tämä asento on alkanut onnistua. Ennen raskautta ei mitään mahdollisuuksia. Ja on muuten hyvä asento

Onko tämä yleisesti miehistä hyvä asento? Itse saan tässä asennossa naisena helposti orgasmin, en vaan uskalla ehdottaa sitä kuin harvoin, koska olen ajatellut sen olevan jotenkin hankala 

Vierailija
26/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettet nainut perseeseen?

Vierailija
27/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa vastata, mutta kyllä minä olen aina laittanut jalat enemmän tai vähemmän koukkuun lähärissä. Ei ole tullut mieleenkään, että se toimisi jalat suorana. Varmaan sit takapilluinen olen.