Luulin takapillun olevan läppä tai urbaanilegenda
Mutta uuden naisen kanssa totesin, ettei se olekaan. Suomalaisittain keskimittaisella heijarillani ei ollut esim exän kanssa mitään ongelmia lähetyssaarnaajassa. Mutta uuden naisen kanssa lipsahtaa tosi helposti ulos, jos yrittää yhtään pitempiä naintiliikkeitä. Käytännössä naisen on siis pidettävä jalkoja koukussa ja nostettava lantiota ylemmäs, tavallinen lähetyssaarnaaja ei oikein toimi.
Kommentit (27)
Joskus oon kysynyt, kuulemma takapillu. Koskaan ei ole kukaan valittanut ja aina on onnistunut kaikki asennot..
Mun mies on sanonut kans että taka, vähä kyllä jää jotenki alas, kuulemma. Mikä avuksi?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on sanonut kans että taka, vähä kyllä jää jotenki alas, kuulemma. Mikä avuksi?
Tyyny pepun alle tai jalat koukkuun.
Jos miehellä on pitkä ja iso, niin takapillu on parempi. Lyhytkaluiselle vastaavasti etupillu.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2554076/etu-ja-takapillun-ero
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on pitkä ja iso, niin takapillu on parempi. Lyhytkaluiselle vastaavasti etupillu.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2554076/etu-ja-takapillun-ero
Erottaa pojat miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääpäs kokeilla noita. Tai olisko takaapäin vaginaan, jos olis polvillaan ja pää patjalla eli olis peppu pystymmässä. Onko joku kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääpäs kokeilla noita. Tai olisko takaapäin vaginaan, jos olis polvillaan ja pää patjalla eli olis peppu pystymmässä. Onko joku kokeillut?
Toimii hyvin. Lisäksi maisemat ovat miehellä melkoisen hyvät ja kiihottavat tässä asennossa.
Etupilluinen exä ei lauennut yhdynnässä sitten millään, eikä missään asennossa. Nykyinen takapilluinen taas saa helposti ratsastaessaan ja myös jos riittävän pitkään ollaan lähärissä.
Vierailija kirjoitti:
Rautakanki pilluun ja sillä vääntää pillun sopivaan asentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii hyvin. Lisäksi maisemat ovat miehellä melkoisen hyvät ja kiihottavat tässä asennossa.
No, tuokin vielä! Pitääpäs miehelle ehdottaa, voi hyvinkin suostua😊
Vierailija kirjoitti:
Etupilluinen exä ei lauennut yhdynnässä sitten millään, eikä missään asennossa. Nykyinen takapilluinen taas saa helposti ratsastaessaan ja myös jos riittävän pitkään ollaan lähärissä.
Vaimollani on etupillu ja korkea häpykumpu. Saanut helposti orgasminsa lähärissä tai oikeimmin CAT asennossa ja päällä ratsastaessa: Takaa ei koskaan ja muutekin vaikea naida.
Molemmat ovat ihastuttavan kauniita. Takavitun kauneus korostuu erityisesti, kun sisko nousee uimasta edeltä rantatöyrään portaita. Sisemmätkin häpyhuulet saattavat avautua ja muodostavat A-maisen sievän kuvion. Näin eräällä erityiskauniilla sisarella, jolla oli pieni peppu.
Satuin näkemään tämän ihanuuden myös taannoin Kroatiassa, kun englantilainen sisko alastiuimarannalla kumartui maahan ottamaan pyyhettään. Kovin kaunista. Kynis.mi
Kerran olen tavannut todella takavìttuisen naisen. Hänellä oli isomja herkullinen peppu, mutta eräskin aamu heräsin hirveän stondiksen kanssa ja menin vain hänen taakseen lusikkaan ja heppi sujahti suorilta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ovat ihastuttavan kauniita. Takavitun kauneus korostuu erityisesti, kun sisko nousee uimasta edeltä rantatöyrään portaita. Sisemmätkin häpyhuulet saattavat avautua ja muodostavat A-maisen sievän kuvion. Näin eräällä erityiskauniilla sisarella, jolla oli pieni peppu.
Satuin näkemään tämän ihanuuden myös taannoin Kroatiassa, kun englantilainen sisko alastiuimarannalla kumartui maahan ottamaan pyyhettään. Kovin kaunista. Kynis.mi
Onpas tarkka ja kaunis kuvaus!
Voiko takapuolen pönäkkyydestä päätellä onko etu- vai takapilluinen? En haluaisi haaskata aikaani etupilluisiin.
entäpä reilu etutarjonta eli naista pystyi naimaan lähärisä siten että se piti jalat yhdessä ja itse hajareisin ja homma sujui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tarkka ja kaunis kuvaus!
Kiitos kauniista sanoista! Huomaa, että sinäkin olet kauneuden ystävä. Kynis.mi
Takapillu rules!