Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaalainen Pauliina osti lähes 400 euron edestä kahvia ja säästi mies äimistyi, mutta kassalla ei ihmetelty

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi säästänyt 400 € jos ei olisi ostanut yhtään kahvipakettia.

Tätä olin just tulossa sanomaan.

Tai jos puolittaisivat kahvin kulutuksensa, säästäisivät siinäkin.

Vierailija
62/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mennä päiväykset umpeen. Meitä on moneen junaan. Voi reppanaa. 

Eikös kahvissa ole helposti vuoden verran päiväystä? Ja Pauliina laski juovansa nuo kahvit seitsemässä kuukaudessa.

Ostaisin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo kahvia, joten olen säästänyt ihan sikana

Minä ole raitis olen säästänyt omakotitalon verran.

Vierailija
64/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän tyhjästä nyhjästy juttu. Tiedän henkilön toimineen joskus rahoitusalalla ja on vieläpä fiksu ihminen, niin olisin olettanut kuulevani vähän isommistakin diileistä :) Terveisiä vaan Pauliinalle.

Vierailija
65/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko 4,50€ paketti. Muistan, kun hinta oli 0,85€ paketti sekä myös ajan, kun maksoi 3 pkt kympillä.

Aika kuluu nopeasti, mutta hinnat tuntuvat nousevan vielä nopeammin.

Eri laadut maksaa eri lailla. Ei tästä montaa kuukautta ole, kun ollut lähi Supermarketissa 3 pakettia kympillä kahvi tarjouksia.

Vierailija
66/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän tyhjästä nyhjästy juttu. Tiedän henkilön toimineen joskus rahoitusalalla ja on vieläpä fiksu ihminen, niin olisin olettanut kuulevani vähän isommistakin diileistä :) Terveisiä vaan Pauliinalle.

tää taisi olla hänen linkedinista napattu, en tiedä oliko pyydetty lupaa edes. Itse harvemmin siellä julkaisen eikä ole täysjulkista tiliäkin, mutta onhan tässä nyt vähän kohderyhmällä eroa omat linkkaritutut vs. koko suomi. Hän saattoi saada tästä varmaan aika turhaakin someryöppyä, ottaen huomioon miten jengi nykyään somessa käyttäytyy. En siis itse tunne ko. hlöä.

Vierailija
67/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tää puolittaminen voisi kyllä kannattaa. Itsekin suurkuluttajana ja 4dl mukien ystävänä opettelin puolta pienempiin muumimukeihin( voi olla myös joku muu muki :) ). Lähinnä terveyssyistä ja siitäkin että kahvissakin parasta on nämä ensimmäiset hörpyt ja menee vähemmän sitä kahviakin.

Vierailija
68/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin eri kahvimerkeissä on pieniä pakkausvirheitä ja jos ostat paljon samaa erää voi käydä niin, että paketit rupeavat pehmenemään ihan muutaman viikon - muutaman kuukauden ajalla.

On käynyt näin parikin kertaa kun olen sattumalta saanut joku 10 pakettia esimerkiksi lahjaksi.

Vierailija
69/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan rahasta pulaa

Vierailija
70/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan Lidlissä taas estetty liian suuren määrän ostaminen kuten viimeksikin?

Vierailija
71/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineet, shampoot, suihkugeelit ja huuhteluaineet jne vielä ymmärrän, mutta kahvia en ostaisi tukkumääränä. Kävin itse juuri Hintakaaressa ja ostin 8 pll Comfortin huuhteluainetta 15,90 e hinnalla. Kassaneiti sanoi, että harvoin kukaan ostaa noin montaa ja minusta tuo ei edes ollut paljon. Ostin myös Doven suihkusaippuaa 6 kpl 6 eurolla. Shampoot ja hoitoaineet tilasin Hairmailista 50 % alennuksella. Matsmartilta ja Fiksuruolta kuiva-aineita, herkkuja, hammastahnoja jne. Jopa sukkia ja alushousuja tilasin älyttömän kasan Matsmartilta, 3 kpl Merinovillapipoja 2,90 e / kpl. Fiksu maksaa vähemmän. 

Vierailija
72/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompas kummallista.. mäkin ostan aina vuoden+ kahvit kerrallaan ja muutkin säilyvät kerralla.

Viikonloppuna kattelin just et aikasempi noin. 50paketin ostosta on jäljellä 4pkt. Eli tilasin latviasta juhlamokkaa 36pkt 3,25€/kpl. Säästää ihan törkeesti kauppahaku reissuista aikaa ja kantamista. Rahan säästö on kanssa huima ja nää tulee kotiovelle asti tolla hinnalla.

Sama koskee kaikkia säilyviä elintarvikkeita ja lemmikkien ruokia meillä. Säästö on vuoden ajalla valtava. Samalla se paljon puhuttu kotivara tulee sivutuotteena.

Vierailija
73/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ostettua jos tilaa etu käteen kollin.

Vierailija
74/90 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä jutussa lukikin, että kestää 7kk

Vierailija
75/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin 1000e kahvissa. Piti ostaa, mutten ostanutkaan. Paras tapa säästää on, kun ei osta. Koko raha jää heti käteen.

Vierailija
76/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se on jossain vielä edullisempaa ja harmittaa kun on hamstrannut koko vuoden kahvit.

Vierailija
77/90 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rich bitch tämä Pauliina. "Osta iso määrä ja säästä". Köyhällä kun ei ole varaa ostaa edes kahta pakettia kerralla...

Vierailija
78/90 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmnen vuotta sitten kahvi ei edes ollut kallista

Vierailija
79/90 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo kahvia, joten olen säästänyt ihan sikana

Minä olen ikäni juonut teetä, eikä se ole koskaan ollut tarjouksessa.

Vierailija
80/90 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes säästänyt! Muistan tämän jutun, ja ajattelin, että miksi uutisoidaan, kun samalla viikolla joku kauppaketju myi samaa kahvia 3.49/pkt. Pauliina oli vain ehtinyt kahvinsa hamstrata. Ajattelin laittaa irvailevan aloituksen, mutta ajattelin sitt että höh, pikku juttu. Minua itteäni kyllä ottaa pattiin, jos olen jotain ehtinyt muka halvalla ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän