Lisää 3,95e kahvia ostettu. Nyt taitaa sitten riittää.
Kommentit (41)
17 pakettia on ja mies hamstraa varmaan lisää
Mulla on 5 pakettia, mutta juon vain 1 kupillisen aamuisin niin noi varmaan riittää joulutarjoukseen asti. Jossen sitten innostu hakemaan vielä pari ;)
Jouluna ostan yleensä isoimmat varastot. En ole vielä kertaakaan joutunut ostamaan yli 4 euron/pkt kahvia.
T avoimesti persaukinen. ( paitsi jos on täysin persaukinen, ei pysty ostamaan varastoja. Olen kai siis semipersaukinen).
Eiköhän noit kahvitarjouksia tule taas runsaammin joulun alla. Itse en hetkeen ole ostanut kahvia kun vielä useempi paketti komerossa.
Olemme ostaneet reilusti. Kumpikin meistä vie töihin kahvipakettia aina säännöllisesti ja lisäksi jo opiskelemaan lähteneille nuorillemme useampi paketti. Kotonakin menee. Äärimmäisen harvoin ostamme ns. normaalihintaista kahvia.
Ostakaa vaan halpaa kahvia jota myydään lähes tappiolla niin saatte vähän korvausta koska jonkun muun tuotteitten hinnassa maksatte tuon alennuksen kuitenkin korkeampina hintoina takasin.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa vaan halpaa kahvia jota myydään lähes tappiolla niin saatte vähän korvausta koska jonkun muun tuotteitten hinnassa maksatte tuon alennuksen kuitenkin korkeampina hintoina takasin.
Vaikka kaupat eivät myisi ensimmäistäkään tarjouskahvia ei muut tuotteet silti sen edullisempia.
Kuka edes pystyy juomaan kahvia? Kahvi on pahaa, sama kuin joisi kuravettä.
Minulla oli parhaimmillaan yhdessä vaiheessa 31 pakettia tarjouskahvia kaapissa. Nyt on vain 12, mutta vielä haen tänään kaksi lisää.
Poljin eilen Jumboon 5km -1 asteen pakkasessa ja ostin 2 pakettia Juhla-Mokkaa hintaań 3,45€ paketti.
Vierailija kirjoitti:
Persaukisilla on persaukisten harrastukset. Tarjouskahvi ja ilmaisten ämpäreitten jonottaminen, voi elämän kevät 😂
En ole persaukinen, miksi maksaisin kahvista 6,95e kun nyt saan sen 3,95e. Taidat olla hieman yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään viimeistä päivää, mietin pitäskö käydä. 6 pakettia haettu.
Prismassa ja S-marketeissa tarjous 10.11. asti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli parhaimmillaan yhdessä vaiheessa 31 pakettia tarjouskahvia kaapissa. Nyt on vain 12, mutta vielä haen tänään kaksi lisää.
Äitilläni on varmaan vähintään 100 pakettia tarjouskahvia kaapissa. Ne on pidemmältä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä. Tokmannilla oli ensin synttäritarjouksena 2 pkt Juhla Mokkaa 3,99€, niin samana viikonloppuna liki kaikki muutkin kaupat laittavat saman (tai vähän edullisemman) tarjouksen samasta kahvista.
Meidän Tokmannista oli eilen kahvit loppu.
Onneksi S-marketissa on tarjous vielä koko ensi viikon.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä. Tokmannilla oli ensin synttäritarjouksena 2 pkt Juhla Mokkaa 3,99€, niin samana viikonloppuna liki kaikki muutkin kaupat laittavat saman (tai vähän edullisemman) tarjouksen samasta kahvista.
Isänpäivän aikoihin on kahvi aina tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään viimeistä päivää!
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes pystyy juomaan kahvia? Kahvi on pahaa, sama kuin joisi kuravettä.
Makuasia.
Kiitti kun muistutit. Ostin aiemmin tällä viikolla paketin Kharismaa, kun se on ollut viikon mobiilietuna. Pitää hakea se toinenkin. Maksaa 3,49. Yleensä Löfbergiltä ostan luomua (Next Generation Coffee Lovers dark roast), mutta menköön kun on noin huikea ale.
Juhlamokkanne saatte pitää. Sain työpaikalta hyvänpäivänlahjaksi paketin Costaricaa. Jätin sen bussipysäkille, jos siitä olisi iloa jollekin.
10 pakettia löytyy kaapista kahvia. On hyvä olla vähän varastossa. En ole pakettiakasn ostanut yli 4 euron.
Ei ole varmaa. Odotin viime pääsiäisenä, että kahvi olis normaali sisäänvetotuote, muttei ollut missään kaupassa tarjouksia.