Nainen tiedätkö miehesi himoitsevan toisia naisia ?
Kommentit (28)
Tiedän että himoitsee. Tiedän ne muutamat naiset ketä mieheni himoitsee. Ei haittaa vaikka kävisi vieraissa, kun ei kuitenkaan sille tielle jää.
Kai ihan jokainen joskus himoitsee jotakuta muuta kuin omaa puolisoa. Siinä se luonne vasta punnitaan, että tekeekö näille himon tunteille jotain. Jos tekee, saa kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tai arvaan, että hän himoitsee, miettii esim. naimista,jos näkee jonkun hemaisevan näköisen naisen, katselee netistä kuvia/filmejä, minullekkin kommentoi jonkun ulkonköä... Mutta en usko, että pettäisi. Ei luota itseensä siinä asiassa. Tekisi kyllä jonkun kanssa mitä tämä haluaisi, jo vaan rohkenisi.
N 54
Jatkan: häiritsee
Eri jutut:
*Toisia naisia - siis mitä naisia, naisia ylipäätänsä eli ketä tahansa??? Kamalaa!!! Suhde ei todellakaan voi toimia.
*Toista naista - siis ketä? Kolmas pyörä makuuhuoneessamme??? AIVAN HIRVEÄÄ!!! MENKÖÖT SEN TOISEN LUOKSE! KUKA SE ON JA MIKÄ SUHDE MIEHEEN?
(Odotan - tulethan pian, ota luuri jo käteen - ei tätä voi kestää vuosikymmenestä toiseen - tee nyksästäsi exä. T. nyksää=kolmaspyörä edeltänyt exä.)
Joo.
Ja miehiä.
Kaikki käy.
Tämä tarina on tosi.
BII.
Meillä on välillä makkarissa mukana kolmantena vieras nainen. Saan pitää hauskaa naisen kanssa ja mieheni myös. Tiedän, että mieheni himoitsee tätä naista, mutta niin himoitsen minäkin.
N56
Mies fantasioi parinvaihdosta, jossa olisijoku hänen kaverinsa puolisoineen tai sitten minun kaverini puolisoineen. Paljaalla mentäisi, loppuun saakka ja monta kertaa. Kiihottaa se fantasiana minuakin.
N47
Vierailija kirjoitti:
Mies fantasioi parinvaihdosta, jossa olisijoku hänen kaverinsa puolisoineen tai sitten minun kaverini puolisoineen. Paljaalla mentäisi, loppuun saakka ja monta kertaa. Kiihottaa se fantasiana minuakin.
N47
Puhuuko nainen kavereista? Arvelelisin että nainen puhuisi ystävistä.
Luulisi kuuluvan naisten yleissivistykseen heteromiesten toisten naisten himoitseminen. Luonnonoikkuheteroita, jos eivät himoitsisi. Lääkäriin sellaiset ja heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Puhuuko nainen kavereista? Arvelelisin että nainen puhuisi ystävistä.
Ystävä on enemmän, mutta niitä ovat vain harvat ja valitut. Kaveri on kaveri.
N47
Hemaisevat naiset saavat minun aina katumaan aviotani.
Mieheni on aivan toivoton peppumies. Se nyt ei kykene olemaan vilkaisematta, kun ohi menee joku kaunis nainen pyrstö pitkällä.
Joskus olen saanut hyvät kyydit, kun mies on tullut kotiin oikein jättikovan erektion kanssa ja sitten jälkikäteen on kertonut millaisen naisen näki.
Kyllä tiedän, ja osaan katsoa myös peiliin, tiedän itsekin olleeni, olevani toivottavasti edelleen muiden miesten himoitsevien katseiden kohteena. Enkä suinkaan vain passiivisesti. Onneksi saan siihen mieheni tukea, kuten hän sanoo, ilmeisen kiinnostuneena, että olen kuin ruukku joka menee vedelle.198
Tiedän, että mieheni kaipaa opiskeluaikanaan tapaamaansa tyttöä. Heidän suhde katkesi juonittelujen vuoksi, mutta mies ei ole pystynyt unohtamaan kymmenien avioliittovuosienkaan jälkeen tätä. Tiedä, että joskus, kun nussimme, mies ajattelee tilalleni tätä tyttöä.
Kaikki naiset luulee tietävänsä ja siksihän luonne on niin veemäinen.
Tämän tausta on yksinkertaisesti miehen moniavioinen rakenne, mutta YHTÄ moniavioinen on myös nainen.
Jos on tarkoitus solmia JÄRKEVÄ suhde tämän biologisen TIEDON pohjalta, se on mahdollista. Usein vain on niin kamaloitteellisesti, että eräät voimaantuneet ja vakiintumattomat siskot selittävät kiinnostuksen toisista miehen erityisominaisuudeksi. Kynis.mi
Moniavioisuusrakenne? Enpä usko. Mieheni kyllä himoitsee muita, seksikkäämpiä kuin minä; isommat rinnat, pyöreäpi peppu... Katsoo kuvia, naisia kadulla, ei pysty peittämään. Olen kyllä siitä surullinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tai arvaan, että hän himoitsee, miettii esim. naimista,jos näkee jonkun hemaisevan näköisen naisen, katselee netistä kuvia/filmejä, minullekkin kommentoi jonkun ulkonköä... Mutta en usko, että pettäisi. Ei luota itseensä siinä asiassa. Tekisi kyllä jonkun kanssa mitä tämä haluaisi, jo vaan rohkenisi.
N 54
Jatkan: häiritsee
Miksi sinä mies haluat muita naisia, vaikka sinulla on omakin? Etkö ole tyytyväinen häneen? Vai auttaako se sinua seksuaalisesti? Kerro!
N 54