Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen tiedätkö miehesi himoitsevan toisia naisia ?

Vierailija
03.11.2024 |

Jos tiedät, kuinka suhtaudut asiaan ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä monisuhteislla / avoimilla ei ole tuotakaan ongelmaa 😘

Vierailija
22/28 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies fantasioi parinvaihdosta, jossa olisijoku hänen kaverinsa puolisoineen tai sitten minun kaverini puolisoineen. Paljaalla mentäisi, loppuun saakka ja monta kertaa. Kiihottaa se fantasiana minuakin.

N47

Ahaa. Sit ei voikaan olla minuuttimuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies fantasioi parinvaihdosta, jossa olisijoku hänen kaverinsa puolisoineen tai sitten minun kaverini puolisoineen. Paljaalla mentäisi, loppuun saakka ja monta kertaa. Kiihottaa se fantasiana minuakin.

N47

Ahaa. Sit ei voikaan olla minuuttimuna.

Ei apua! Sinua siis kiinnosta toisten kullit kun nainen keskustelee nussimisesta :)

Vierailija
24/28 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mäkin naisena katselen komeita miehiä, mutta annan himoni omalleni. 

Vierailija
25/28 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinoitsisikin. Voitais avata suhdetta parinvaihdon tai yksin seikkailun merkeissä

Vierailija
26/28 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan mielellään katselee ja jotenkin ajattelee vaikka runkatessaan, voisin kuvitella? En tiedä kyllä varmaksi, meidän suhde on melko tuore (kolmas vuosi) eikä asuta yhdessä niin mä tiedän että hän himoitsee mua kunnolla ja meillä on ihanaa villiä seksiä yhdessä ainakin vielä yllinkyllin niin sellasta akuuttia toisen naisen himoa tuskin on. Hän on oikein sellainen parisuhdeihminen lisäksi. 

Vierailija
27/28 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä himoitsee. Yritän olla välittämättä niistä mieheni kommenteista toisten naisten ulkonäöstä: ovat yleensä rintavia, joskus vähän pyöreitä, legginsit ja stringit jalassa yms. Välillä harmittaa ja loukkaa enemmän, välillä vähemmän. Mieheni on 59 v., ehkö liittyy ikään

Vierailija
28/28 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä himoitsee. Yritän olla välittämättä niistä mieheni kommenteista toisten naisten ulkonäöstä: ovat yleensä rintavia, joskus vähän pyöreitä, legginsit ja stringit jalassa yms. Välillä harmittaa ja loukkaa enemmän, välillä vähemmän. Mieheni on 59 v., ehkö liittyy ikään

Eipä tuolle mitään voi! Ehkä saa kuitenkin jotain puhtia ja kiihotusta ittelleen joka ehkä koituu naisen hyväksi 🙄