Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet silloin kun sulla ei ole mitään tekemistä?

Vierailija
03.11.2024 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina tekemistä. Jo kokopäivätyö pitää siitä huolen ja siksi vapaa-aika jää vähäiseksi. Minulla ei ole edes lapsia enkä tajua miten lapset edes mahtuisivat arkeeni. 

Kerro mitä puuhastelee?

Vierailija
22/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstailen. Just nyt tilanne päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi myös aina jotain tekemistä. En vaan jaksa aina niitä tehdä. Kotitöitä riittää, käsitöistä aina joku kesken. Koulutehtäviä on. Siivoilla voisi. Lenkillä käyn koiran kanssa. En voi kuvitella että jollain on kaikki tehty ja valmista eikä olis mitään tekemistä. Ehkä jos näin olisi niin katsoisin varmaan just telsua.

Vierailija
24/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vaihdettiin talvipetivaatteet sänkyyn ja pyykättiin paljon.  Tänään tehdään ruokaa muutamaksi päiväksi. Kanan leikkeitä ja koipia on marinoitumassa.

Vierailija
25/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia. Menne lenkille. Mietin lenkillä jotain - tuuletan ajatuksiani, syntyy ideoita, joita sitten toteuttaa, suunnittelen ties mitä. Joskus kävelen kuin unissani. Kun tulen kotiin niin alan tehdä jotain. Jos on jo ilta niin saatan ruveta selaamaan Areenaa olisko jotain katsottavaa - pitkään aikaan ei ole ollut yhtään mitään. Palstailen, mutta palstailla saatan silloinkin kun pitäisi tehdä jotain muuta. Usein palstallen aamuisin kahvikupposeni kanssa heräillessäni ja sitten siellä onkin kaikenlaista - ja 'innostun' kirjoittelemaan ties mitä bullshitiä ja aikaa vierähtää ihan liikaa. Uutisiakin voin lukea milloin vain - myös ulkomailta, mutta jostain syystä kaikki uutiset ovat kuin lässähtäneet eikä olisi mitään oikeasti kiinnostavaa enää - voi kysyä onko palstailu korvannut tätä. Joidenkin kohdalla näyttää olevan näin.

Kuuntelen aamuradiota. Radio muutenkin 'aina' päällä ja tanssin aina kun tulee joku sopiva biisi - myös saadakseni lisää kuntoa.

Rupean piirtämään ja maalaamaan - mulle kaikista tärkeintä! Ja laulamaa ja räpläämään pianoa - tämä ei enää johda mihikään ikäni vuoksi kuitenkaan.

Täytyy laittaa ruokaa, joskus täytyy käydä kaupassa, kastella kukat, pestä jotain vaatteita, imuroida ja pyyhkiä pölyt yms... 

Täytyy soitella läheisille ja käydä kylässäkin tai jossain tuulettumassa.

Vierailija
26/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan hyvää musiikkia soimaan ja heittäydyn äksänä sängylle kuuntelemaan.

Täytyykö erota voidakseen kuunnella sängyllä musiikkia?

Vierailija
27/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen vaihdettiin talvipetivaatteet sänkyyn ja pyykättiin paljon.  Tänään tehdään ruokaa muutamaksi päiväksi. Kanan leikkeitä ja koipia on marinoitumassa.

Tuotako kysyttiin?

Vierailija
28/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole tuollaisia hetkiä koskaan. Aina on jotain tekemistä.

Varsinkaan näin ennen joulua.

Vierailija
29/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan tai käyn hu*rissa

Vierailija
30/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen netissä tai pelaan.

Vierailija
31/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelukin on tekemistä! Luultavasti olisin kuollut,  jos en edes sitäkään tekisi.

Jos tarkoitetaan mitä tekisin joutilaana ollessani, niin luen tai katselen lintuja ikkunasta.

Vierailija
32/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain teen niin silloinhan minulla on tekemistä...

Vierailija
33/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina jotain musiikkiin liittyvää. Kuuntelen, opettelen soittamaan jotain uutta biisiä, laulan... Joskus lähden vaeltelemaan päämäärättömästi kaupungille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä