Miten kauan meni erosta kun löytyi uusi kumppani
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on semmonen jännä juttu, että sitä uutta suhdetta kaipaa eniten heti eron jälkeen. Ensimmäinen puoli vuotta tuntuu että pitäisi olla joku, sitten sitä yrittää seurustella, huomaa että ei hitto täähän olikin tämmöstä,,, ja pikkuhiljaa alkaa miettimään että josko muuten oliskin ihan ittekseen.
Tuollaiset laastarin etsijät on ihan karmeaa porukkaa, todellakin kannattaisi olla itsekseen niin kauan ettei epätoivoisesti etsi ketään
Itsellä epätoivo ja yksinäisyys vain pahentuu mitä kauemmin olen itsekseen. Parhaimmillani suhteeseen olen usein suht nopeasti edellisestä erosta.
Hommasin uuden ja sitten lemppasin vanhan muijan, hyvin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt tällä hetkellä 15v.
Minulla 30 vuotta...
Mulla nyt erilleen muutosta 2v, erohakemuksesta pari kk enemmän.
Uusi suhde nyt aluillaan, tämäkään ei ollut suunniteltu juttu vaan ihan sattumaa.
1v 3kk.Ero olisi voinut tulla jo 11v aikaisemmin mutta sitten en olisi löytänyt nykyistä vaimoani joka on edellisen vastakohta.Olin vain haaveillut aidosti rakastavasta ja välittävästä naisesta.Kiitos vaimo.
Kolme ja puoli vuotta. Olin just hyväksynyt jääväni lapsettomaksi ja ikisinkuksi, ja kattelin mummonmökkejä jonne vetäytyä taloudellisesti riippumattomana, kun sitten tapasin nykyisen aviomieheni ja lasteni isän.