Miksi naiset tunkee koristustyynyjä, kynttilöitä, kukkia ja koristeita joka paikkaan?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Facebookin ja Salkkareiden luomaa illuusiota täydellisestä elämästä. Kyllä ihmiset on tyhmiä!
Ap nyt ei muuten eläkään. Ainoastaan fiktiota kuluttaen.
Hyvä kysymys, aina ihmetellyt samaa.
N53
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä ikinä moisia harrastanut ja tunnen yhden ihmisen, joka tuollaisilla sisustelee ja tykkää, että tuskin tuo kovin yleistä on muutenkaan.
PS. Olen kyllä nähnyt Maria Montazamin telkkarissa, hänhän harrasti tuollaista, että on sitä oikeasti, mutta ei todellakaan vastaa mitään naisten "yleistä makua".
Naisilla on yleensä parempi tyylitaju kuin miehillä ja mieleinen sisustus luo viihtyisyyttä.
Akoilla on myös hallitsevan N = H -geenin lisäksi, useasti aktivoituva tuikkukuppi-geeni joka on seurausta 1950-luvulta lähtien tapahtuneesta demariloisinta-geenimuuntelu ohjelmasta. Ohjelma joka on häiritsevän voimakkaasti vieläkin toiminnassa. Tuo kyseinen, erittäin syöpäinen geenimuuntelu ohjelma on osoittautunut suomelle äärettömän kalliiksi, niin taloudellisesti kuin sosiaalisestikin. Sieltä se kynttilä-perversio juontaa juurensa.
Miesystävä oli kerännyt takan reunukselle krääsäkokoelman. Käräsin pois ja heitin roskiin. Kaikkien ylimääräisten esineiden paikka on kaapissa, pintojen tulee olla puhtaita. En oo turhaan maksanu tästä melkein miljoonaa, tämä ei ole mikään tiimari. t homo
Eniten ihmettyttää, että jotkut tunkee esimerkiksi robotti-imureita hameen alle?????
Kuvittele miehen tylsä sisustus vaikka joku harmaa saippuapumppuastia. Naisella on RUUSUJA kuvioina saippuakipossa, ihanaa. Mikä tunnelma. Miehillekin on silti vaihtoehtoja.
En ole mikään roinan kerääjä eikä minulla ole tilpehööriä kodissa. Kotini on silti kaunis ja viihtyisä koska yleisesti ihmisluontoon kuuluu tietty kauneudesta pitäminen. Siistissä ja viihtyisässä kodissa rentoutuu paremmin kuin ankeassa ja rumassa kopissa.
Oma mies sisustaa kasoilla. Missä mies onkin, siihen viereen ilmestyy pian kasa. Yleensä siinä on lehtiä, mutta myös lääkkeitä, päivyreitä, laskuja ja kuitteja sekä vaatteita. Sitten ne kasat alkaa kerätä pölyä. Mies aivastelee ja ihmettelee, että minkä takia.
Naiset saavat henkisesti jotain tunnelmaa ja positiivista siitä. Se on naisasunto.
Vierailija kirjoitti:
En tunge tyynyjä. Koska se on kivaa sisustaa ja saa iloa, onnellisuutta. Ja piristystä. Romantiikkaa. Ei silti liikaa sälää, kohtuus. Jos on elänyt kuin nunnan kammiossa elämänsä, niin haluaa jo pientä väriä ja romantiikan tunnelmaa. Luonnon elementtejä ja aaltoja.
Romantiikkaa? Eikö romantiikka ole kahden ihmisen välistä tunnetta?
Olen nainen. Sisustan just niinkuin itse tykkaan. Miehet joita hairitsee voi haipya asunnostani suit sait, tai parempi jos ei ilmesty sinne ollenkaan. Tarvi tollasia turhakkeita inisijoita elamaa pilaamaan. Pysykaa omissa p*skaisissa yksioissanne.
Vattu kun kaikesta pitaa marista ja vinkua kuin pikkukakarat. Missa on kunnon miehekkaat miehet nykyaan???
Se tekee kodista viihtyisän kohtuullisesti käytettynä. Muuten on niin ankeaa ja askeettista.
Koska pidän kodikkaasta kodista. En kerää hirveästi ylimääräistä roinaa, vaatteita on alle 90kpl (mukana ulkovaatteet ja kengät) ja meikit mahtuu yhteen pussiin, mutta kaikki ns. ylimääräinen mitä löytyy on kyllä esillä. Kynttilöitä on ihana polttaa hämärinä iltoina, leikkokukat on kauniita ja ruukkukasveja tykkään hoitaa. Koristevalot tekee kivemman valaistuksen kuin suora kattovalo, tekstiilit tuo kodikkuutta.
Siivoan kyllä päivittäin, eli kodikkuudella en tarkoita mitään pölyä tai sotkua. Miesten asunnot ovat usein kylmiä: sänky ilman päiväpeittoa, vilttejä tai koristetyynyjä, ikkunoissa ei verhoja, koristeet korkeintaan jotain ala-asteella voitettuna pokaaleja ja pelipaidat seinillä. Musta väri jokaisessa huonekalussa.
Ihanaa olla kodissa, joka luo silmälle iloa <3
Kynttilöitä mulla on ja poltan kun tykkään. Niitäkään ei ole kerralla montaa. En kerää krääsää ja tyynyjä.
Kynttilöitä mulla on ja poltan kun tykkään. Niitäkään ei ole kerralla montaa. En kerää krääsää ja tyynyjä.
Minulla ei ole yhtään tarpeetonta asiaa kotona. Jokaiselle tavaralle tai esineelle täytyy olla joku käyttötarkoitus, muuten menee roskiin. Esim. koriste-esineellä ei ole käyttötarkoitusta joten niitä ei ole. Lisäksi en ymmärrä niitä pariskuntia, joissa nainen sisustaa kodin kovin naisellisesti. En voi ottaa todesta mekaanikko-Pekkaa, jonka koti vilisee enkelipatsaita, virkattuja tyynynpäälisiä ja kukkaverhoja. Kyllä kodin sisustuksessa pitää näkyä kaikkien asujien mieltymykset, ei vain naisen.
En ole kyllä ikinä moisia harrastanut ja tunnen yhden ihmisen, joka tuollaisilla sisustelee ja tykkää, että tuskin tuo kovin yleistä on muutenkaan.