Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me ollaan miehen kanssa puhuttu kolmannesta lapsesta, nyt kuitenkin ystäväpariskunta kertoi yrittävänsä

Vierailija
18.02.2007 |

Ja toinen kertoi jo odottavansa. Oliskos nyt hölmöä meidän yrittää? jotenkin musta nyt tuntuu siltä että mekin heti kun muutkin. Ollaan näiden pariskuntien kanssa tosi läheisiä. Meillä ajatus on ollut ilmassa pari kuukautta, muttei olla siitä kellee puhuttu.

(kauheen lapsellisia ajatuksia mutta näin mä mietin)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan sanoa ajatuksesi myös ystäville..

Vierailija
2/7 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää yrittäkö, nyt tai myöhemminkään! Jos siis tosissaan mietitte omaa lastenhankkimistanne sen mukaan mitä kaverit tekee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on törkeää kaverirauhan rikkomista, jos heti alkaa yrityksen kun kaverit ovat aloittaneet. " Oikeesti oltiin suunniteltu tätä jo ajat" . Joo, tosi uskottavaa. Hommatkaa koira tai vaihtakaa autoa, mutta koittakaa nyt herran tähden olla omaperäisiä.

Vierailija
4/7 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti; ketä hittoa se hetkauttaa suuntaan tai toiseenkaan jos teille tulee lisää lapsia? Mitä sitten jos joku aivoton apina ajattelee, että teitte kolmannen lapsen VAIN siksi, että muutkin tekee niin?

Vierailija
5/7 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin hoitovapaan jälkeen mennä töihin, mutta kuulin just, että pari ystäväänikin aikovat tehdä niin. Pitäisikö mun siis jatkaa vielä kotona, etteivät luulisi mun matkivan?

Vierailija
6/7 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuollaisilla päätäsi vaivaa!

Vierailija
7/7 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän kirjotin että tosi lapsellisia ajatuksia, mutta nyt musta vaan tuntuu siltä :/ enkä voi sille mitään että tää asia valtaa mut, mut kiitti kakkonen ja kolmonen kannustuksen sanoista!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi