Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on ihan oikeasti vaikea päättää haenko lisää cerazetteja.

Vierailija
18.02.2007 |

Eli viikoksi on vielä jäljellä, kuopus 10 kk ja 2 isompaa lasta (vanhin 6-vuotias) on myös perheessämme. Vauvakuumetta on taas ilmassa....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä mies on?

Mulle on yksi hailea minkä ikäsiä lapset on, meillä on lapsilla vuosi ikäeroa -toivottuja molemmat. Pikkusellakin ikäerolla selviää jos lapsia halutaan.

Mutta jos teillä tilanne on että lapsi olisi toivottu, rahat riittää, huomio riittää kun sillä vauvalla on kohta uhma ja sulla loppuraskaus mahdollisesta raskaudesta niin antaa mennä!

Meillä lasta kuumeilee enempi tällä hetkellä mies, mutta se on alkamassa tarttua (koitan vastustaa kiusausta vielä)!

Jos jaksamisesta tai uuden vauvan hoitamisesta on epäilyksiä niin kannattaa odotella. Itse nautin tästä kahden taaperon hoitamisesta T-A-R-P-E-E-K-S-I, haluan ne vähän suuremmiksi ennenkö otetaan yhtään huutavaa suuta lisää.. :D

Mies koittaa lämmitellä että siinähän ne menee kolmisteen (3 alle 4- vuotiasta) mutta hei HALOO; mun vastasana: Jos odotetaan puolivuotta niin se on puolivuotta enempi lapsille lisää ikää ja taitoja.

Mua väsyttää pukea kahta lasta talvella. Jos NYT tultais raskaaksi olisi ensi talvena 3 lasta vielä puettavana.. Mutta jos odottaa vaikka vaan kesään (puhumattakaan syksystä tai ensikeväästä) saadaan lapsia omatoimisemmiksi (ja lapsi syntyisi vuodenaikaan kun ei ole kamalasti puettavaa??)..

SIIS KAIKKEE TARTTEE MIETTIÄ... :D

Toukokuussa syntyvä vauva olis kyllä kiva! :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme