Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos olen myyjä ja eräs asiakas on alkanut kysellä aika henkkohtaisia kysymyksiä?

Vierailija
02.11.2024 |

Olen pienessä liikeessä töissä ja siellä käy eräs asiakas jolle olen ollut ystävllinen. Sitten se alkoi kysellä multa juttuja, esim missä koulussa olen ollut, tunnennko sen ja sen, toinen outo kysymys oli että miten pitkä olen ja missä olen ollut aikaisemmin töissä. Onko tälläisiin pakko vastata, koska olen asiakaspalvelija ja miksi hän kyselee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko vastata höpsö.

Vierailija
2/5 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän omasta kokemuksesta tuollaiset asiakkaat. Teet vain työtäsi ja niistä tulee vähitellen riesa kun käsittävät sen ystävällisen palvelun väärin. Paras konsti on olla enää puhumatta sellaiselle muuta kuin ne pakolliset asiaksaspalvelutilanteen asiat, muuten olla vastaamatta muihin uteluihin ja olla tekevinään vaikka jotain muuta kun höpötys alkaa. Jos sillä asiakkaalla on yhtään älyä, niin hoksaat kyllä ettei häntä siinä enempää kaivata. Ja jos kanttia riittää niin kysy jämerästi lopuksi että oliko sillä vielä jotain epäselvää ja kiitä käynnistä. Joillekin seurankipeille pienet liikkeet ovat niitä joihin mennään vain aikaa kuluttamaan ja se jos mikä on henkilökunnalle rasittavaa ja se tarkoittaa mahdollisesti muita asiakkaita pois kun omituiset höpöttäjät maleksivat niissä jatkuvasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on mies niin annat sille heti pillua, onko selvä?

Vierailija
4/5 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että mulla ei ole tapana jakaa yksityiselämäni tietoja asiakkaille. Ja sit kun se sanoo että kun se vaan yritti jutella tutustua ja olit niin mukava, niin voit sanoa että olet ystävällinen kaikille asiakkaille. 

nää on niin pain in the ass. Nitistä tämä ihmissuhteen rakentaja heti alkuunsa ettet saa tosta stalkkeria. 

Vierailija
5/5 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa; Otetaan se toinen kerta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi