Woltin ruokalähetiksi pääsyyn on pitkä jono. Yhtiön mukaan Suomessa 20 000 henkeä on jonossa tehdäkseen ruokalähetin keikkoja, mutta joutuu
Woltin ruokalähetiksi pääsyyn on pitkä jono.
Yhtiön mukaan Suomessa 20 000 henkeä on jonossa tehdäkseen ruokalähetin keikkoja, mutta joutuu odottamaan pääsyä alustalle.
Määrä on suuri, jopa kolme kertaa niin suuri kuin Woltin aktiivisten lähettien määrä. Woltin mukaan 6 400 lähettiä on tehnyt sille keikkaa kolmen viime kuukauden aikana.
työvoimapula =D
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät tuhosivat Suomen talouden loisimisellaan. Eikö niitä yhtään edes hävetä. Ovat pahinta saasta mitä maa päällään kantaa.
Selvä juttu. Kerropa miten paljon sinä olet elämäsi aikana tehnyt tuottavaa työtä? Minä olen työtön, mutta sitä ennen tein kokopäivätyötä. Työnteon olen aloittanut jo 12-vuotiaana jakamalla lehtiä ja olemalla mansikkapellolla mansikoita poimimassa. Tämän lisäksi tein 15 vuotta vapaaehtoistyötä.
Eli 15 vuoden ajan teit ilmaiseksi työtä josta joku olisi voinut saada palkkaa.
Ei roskatason työvoimasta ole pulaa. Toki heitäkin halutaan maahan jotta woltit sun muut riistofirmat voivat polkea palkat maahan.
Mutta oikeata pulaa on lääkäreistä, koneoppimisinsinööreistä, huippukoodareista ym.
Palkoista näkee.
Wolt on osa ihmiskauppainfraa. Siitä pitää päästä eroon ja samalla pääsemme eroon liian matalista palkoista ja liian vähän tuottavista työpaikoista. Suomi on korkean tuottavuuden maa ja yhteiskunta, missä pätee hyvinvointiyhteiskunnan korkeat palkat ja verot.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskaa muka yrittäjiä kuskit ajaa 5 euroo tuntipalkalla ovat yrittäjiä. Wolt kiertää tällä sairasloma, loma palkkojen maksun eläkettä ei kerry kun ei pysty maksaa yel maksuja ihan perseesta koko homma. Työntekijöiden riistoa täysin kaiken lainsäädännön ulkopuolella olella harmaata touhua
Maailmassa on niin paljon köyhiä kehitysmaalaisia että tulijoita on silti. Ja suomessa on moraalittomia laiskoja jotka ovat valmiita rahoittamaan sirkusta.
Vierailija kirjoitti:
Wolt on osa ihmiskauppainfraa. Siitä pitää päästä eroon ja samalla pääsemme eroon liian matalista palkoista ja liian vähän tuottavista työpaikoista. Suomi on korkean tuottavuuden maa ja yhteiskunta, missä pätee hyvinvointiyhteiskunnan korkeat palkat ja verot.
Lisään:
Me olemme hyvinvointiyhteiskunta, koska ammattiliitot ovat onnistuneet nostamaan työntekijöiden palkkoja kymmenien vuosien aikana. Tämä on pakottanut yritykset kehittämään tuotteitaan korkean tuottavuuden tuotteiksi, eli korkean teknologian tuotteiksi, mistä on hyötynyt myös yritykset. Olemme onnekkaita kun olemme elinkeinoelämän yhteistyöllä nostaneet tuotteidemme tasoa ja pitäneet halpatuotannon poissa Suomesta korkeilla palkoilla.
Wolt edustaa erittäin matalaa halpatuotannon teollisuutta, mikä ei sovellu suomalaiseen yhteiskuntaan, kuten palvelijat ja sisäköt. Meillä työntekijöiden palkka on niin korkea onneksi, että ihmiset tekevät ne asiat itse, jotka osaavat, eivätkä palkkaa orjien kaltaisiin tehtäviin ihmisiä. Ruuan tuominen kotiovelle pikku korvausta vastaan on hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ne ulkomailta tulleita vailla oleskelu lupaa.
Ja ke la rahat. Kela eli suomalainen veronmaksaja on todellisuudessa näitten wolttikuskien "palkan"maksaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ulkomailta tulleita vailla oleskelu lupaa.
Ja ke la rahat. Kela eli suomalainen veronmaksaja on todellisuudessa näitten wolttikuskien "palkan"maksaja!
Poliittisen vasemmiston keinoja lisätä vasemmiston äänestäjiä, on pilata koko maan tulevaisuus ja näin saada lisää epätoivoisia vasemmiston äänestäjiä. Poliittinen vasemmisto elää epätoivon levittämisestä. Siksi vasemmisto tuo maan täyteen raiskareita ja uusia kehitysmaiden ongelmia.
Vasemmiston toiminta on itseään ruokkiva epätoivon syöksykierre, mikä lisää vasemmiston äänestäjiä, mutta maan ongelmat vaan kasautuvat.
Siksi vasemmisto lupaa enemmän kuin yhteiskunta kykenee lupausta lunastamaan. Tämä tiedetään vasemmiston johdossa, mutta siitä ei välitetä, koska se takaa vasemmiston menestyksen.
Ja sitten kun niillä ei ole mitään kielitaitoa niin ne ei ymmärrä ohjeita esim rappuun sisään pääsemiseksi. Oon lähettänyt woltille kolmesti palautetta tästä, kun mulla on selkosuomeksi, selkoenglanniksi sekä emojein kirjoitettu ohjeet siitä, miten summeria painetaan ja miten sen jälkeen toimitaan, ja silti se kuski rimputtelee siellä alaovella kerta toisensa jälkeen kymmenen kertaa putkeen, soitaa ja viestittelee.
Jokin länsimaalainen kieli ON osattava. Kuitenkin asiakaspalveluduuni osaksi.