Miksi heräät niin aikaisin, että tulet palstalle jo seitsemäksi?
Kommentit (22)
Miten niin herään aikaisin? Täällä mistä palstailen on kello 5h Suomea edellä.
En ole mennyt edes nukkumaan vielä.
Luontaisen rytmini mukaan menen, ei mulla viikonloppusin herätyskelloo oo, mutta herään yleensä klo 6.00-7.00. Nukkumaan menen (viikonloppuisin) 22.00-1.00. Kyllä, välillä nukun vaan 5h, mutta sillon se riittää, kun niin tapahtuu.
Siksi, että kello soi töihin viideltä. Ei se sen kauemmin nukuta viikonloppunakaan. Onnekkaita ne, joilta rytmin vaihto onnistuu sormia napsauttamalla. Lomalla menee 3 vkoa, ennen kuin rytmi muuttuu.
Heräsin vähän ennen ysiä, mutta huomaan trollien aloittaneen heti seiskalta.
Niillä ei vissiin muuta sosiaalista elämää ole?
Esim Huoriksella. Sen päivärytmi ei ole normaali, kuten ei sekopäillä yleensäkään.
Kysymyshän on muuten ihan tosi tyhmä! Mitä elämää sulla on aamuisin, ap? Onko nukkuminen ns. elämää? Enemmänhän se on elämää, että ennen seiskaa on jo käyttänyt koiran ja keittänyt kahvit. Siitä sitten jatkamaan sitä elämää, kun ap makaa vielä pylly sammaleessa.
Kelloja siirrettiin just, menee aikaa tottua taas.
Anteeksi.
Minua taas harmittaa joskus viikonloppuisin, kun tänne pääsee vasta klo 7.00. Kun arkisin on herätys klo 4.30, en kovin paljon pidempään nuku viikonloppuisinkaan. Viimeistään klo 6.00 olen jo aamutoimet tehnyt, vaikka olisi hitaampikin aamu.
Jos herää kuudelta ja lähtee vasta 7.30, miksi ei saisi juoda kahvia palstalla?
Pystyn kipujen takia nukkumaan noin 5 tuntia kerrallaan, herättyäni on pakko nousta hetimmiten ylös tai koko loppupäivä on yhtä helv ettiä. Aika usein olen jo seitsemältä palstalla keskustelemassa, jos en ole töissä.
Hoidan palstan vihapunikin virkaa. Vuoro alkaa 07:00 jolloin pistän tulille ensimmäiset persu- ja Orpospämmit.
Heräsin 4.30 ja kuuntelin tunnin äänikirjaa ennenkuin nousin. Mulla on elämää nimenomaan aamuisin:)
Varsinkin kesällä aamut on ihan parasta, 6 aikaan jo uimassa
Aamuihmiset on reippaita ja minä en ole sellainen. Joten turhaa ap ihmettelee,
Vierailija kirjoitti:
Hoidan palstan vihapunikin virkaa. Vuoro alkaa 07:00 jolloin pistän tulille ensimmäiset persu- ja Orpospämmit.
Pötyä, Pasi persu. Sinä laitat ekat naisvihat heti kun saat seisokkisi löystymään.
Menen töihin seitsemäksi, työajalla tietty kirjoittelen.
Hah, hah. Orpoliinikin on laittanut kokkare mainoksen palstalle.
Arkisin kello soi 5:50 niin harvoin sitä viikonloppunakaan tulee nukuttua pidempään kun ei perjantai-iltaisin jaksa valvoakaan. Olin jo 7 mennessä shoppaillut ison kasan joululahjoja ja suunnitellut tulevaa matkaa.