Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette käyneet puheterapeutilla lapsenne kanssa!

Vierailija
18.02.2007 |

Mitä siellä ekoilla kerroilla tehdään? Kuinka nopeasti puhe on lähtenyt " käyntiin" .

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä ongelmia on ja millä " tasolla " puhe on . Esim ikä yms . Juttelee lapsen kanssa , katselee kirjoja , tekee palapelejä tms . Tehden kokoajan havaintoja lapsen puheesta ja lapsesta . Näin siis olen itse asian kokenut . Sitten suunnitellaan vanhempien kanssa mitä jatkossa pitäisi tehdä .

Vierailija
2/4 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 10 lisää kertaa aikaa odotellessa sinne fonetiikanlekurille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit arvioidaan kuinka usein pitää käydä. Meillä nyt 2v. terapiaa takana tällä hetkellä 2krt/viikko ja hyödyt alkaneet viimeisen puolen vuoden aikana näkymään. Alussa käytiin vain ehkä kerran kuussa.

Vierailija
4/4 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 5v käynyt puheterapeutin erilaisissa kartoituksissa 5 kertaa, keskiviikkona menen juttelemaan yksin pt:n kanssa. Lapseni on vieraiden seurassa alussa arka, mutta reipastuu kun oppii tuntemaan ja kartoitukset ovat menneet sen jälkeen ihan kivasti. Alussa oli jotakin erilaisia pelejä ja tehtäviä, peilin edessä tehtäviä erilaisia " kielitemppuja" (kieli tötterölle, lehmänkelloa yms.) ja kaikkea mukavaa joista lapsi tykkäsi. Lapsi oli kartoituksissa kahdestaan pt:n kanssa.