Mikä deittisovellus paras?
Kommentit (20)
Ei mikään. Täyttä paskaa kaikki. Kaipaan aikaa jolloin ihmiset tavattiin oikeassa elämässä eikä netissä.
Grinderistä löydät kaiken mitä tarvitset
Tinder on perseestä. 70 tykkäystä, 30 matchia viimeisen kahden viikon aikana, ja minulla on jo totaalinen luuseriolo. Odotin enemmän huomiota. t. incel(?)-mies
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Täyttä paskaa kaikki. Kaipaan aikaa jolloin ihmiset tavattiin oikeassa elämässä eikä netissä.
Mieluummin tapaisin oikeassa elämässä mutta kun ihmisiä ei näe enää missään tai kaikilla on niin kiire ym. ettei kukaan halua alkaa tutustumaan tai juttelemaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Pointtina onkin siirtyä sieltä sovelluksesta tosielämään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin tapaisin oikeassa elämässä mutta kun ihmisiä ei näe enää missään tai kaikilla on niin kiire ym. ettei kukaan halua alkaa tutustumaan tai juttelemaan. ap
No aika tärkeä kysymys on: oletko mies vai nainen ja minkä ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja 38-vuotias. ap
Tein profiilin yhteen tekoälypohjaiseen deittiappiin. Siellä ei itse mätsätä, vaan AI ehdottaa paria, yhtä kerrallaan. Jos/kun löytyy sopiva. Mulle ei ole tullut vielä yhtään tarjokasta. Varmaan muut ovat kaikki jenkeissä. Tämä ei tullut ilmi siinä vaiheessa, kun täytin pyydettyjä tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta tutustua ihmisiin netissä. Mä haluan tavata jonkun ihan oikeassa elämässä ilman mitään nettiä. Ei ole deittisovellukset mun juttu ja sen vuoksi varmaan jäänkin ilman parisuhdetta. Ennen viimeisintä parisuhdettani ei deittisovellukset olleet vielä mikään iso juttu.
Some ja netti pitäisi pistää matalaksi kun niistä ei ole ollut kuin harmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja 38-vuotias. ap
No tässä tapauksessa sinun pitäisi lähinnä pistää itseäsi fyysisesti mahdollisimman hyvään kuntoon ja tehdä ulkonäön eteen kaikki voitava. Samalla pitäisi olla myös selvä visio tulevasta ja joku unelma, mitä tavoittelet. Jotka eivät siis ole naiset. Kun olet kasannut itsesi fyysisesti ja taloudellisesti, niin naiset tulevat sinun luoksesi. Et tarvitse mitään applikaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttakun tosielämässä ihmiset ovat vaan omissa poteroissaan eikä kukaan enää tutustu keneenkään. Baarissakin ollaan vaan pitämässä hauskaa ja hyvin harva siellä enää pariutuu.
Vierailija kirjoitti:
Pikku humala ja baari.
Siellä ei näe kuin just täysikäisiä tai yli 50-kymppisiä. Kaikki muut siltä väliltä mököttää kotona tai jossain.
GRINDR