Miksi ei voisi olla kahta puolisoa?
Vuosia sitten olin samaan aikaan rakastunut kahteen naiseen samaan aikaan. Naiset olivat vielä kaiken huipuksi hyviä kavereita keskenään ja tiesivät kilpailutilanteesta. Kun yhteiskunnan moraalinormien ja lainsäädännön takia voi olla naimisissa vain yhden kanssa kerrallaan, niin minun oli pakko tehdä valinta. Hopealle jääneelle tilanne otti koville.
Olen onnellisesti naimisissa heistä toisen kanssa ja edelleen ollaan kavereita myös tuon toisen naisen kanssa. Tiedän tuon toisen naisen edelleen kaipaavan minua, mutta pettäminen ei sovi kenellekään. Minulle olisi hyvin käynyt jatkaa molempien naisten kanssa ja viedä vaikka heidät molemmat vihille. Tämä mormoonimainen kolmenkimppa ei varmaankaan olisi sopinut naisille, koska järjestely olisi taatusti aiheuttanut paheksuntaa ympäristön toimesta.
Ajatuksen tasolla olisi kutkuttavaa olla kolmistaan ja vaihtaa joka yö sänkyä tai nukkua kimpassa. Täydellisessä maailmassa ketään ei olisi tarvinnut hylätä ja voitaisiin kaikki olla onnellisia ilman paheksuntaa. Samoin turhaa on rakkautta rajoittaa lainsäädännöllä..
Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia tai ajatuksia? Kommentteja??
Kommentit (16)
Olen 49 vuotias nainen ja tiedän minäkin jotain tälläisesta. Tapailin kahta miestä samaan aikaan. Toinen oli kaikin tavoin iso nallekarhu ja toinen vähän nuorempi sporttityyppi. Ensimmäinen oli vapaa ja toinen oli keskellä eroprosessia. Nuorekas söpö urheilijamies oli koulutetumpi ja kiinnostavampi, mutta ei ollut valmis etenemään erossaan riittävän nopeasti. Päädyin siis tuon möhömahaisen nallekarhun matkaan, joka ajan kanssa osoittautui myös seksissä paremmaksi.
Minulle ei edes ajatuksen tasolla olisi sopinut asuminen molempien kanssa, mutta vuoroviikoittain ehkä kyllä ;)
Totta kai ihmisellä voi olla kaksi puolisoa. Monella onkin. Asia tuppaa vain herättämään ristiriitaisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ihmisellä voi olla kaksi puolisoa. Monella onkin. Asia tuppaa vain herättämään ristiriitaisia tunteita.
Miten muka voi?
Ei rinnaissuhteita voi laillistaa, jos tarkoitit avioliittoa.
No miksi ette ottais sitä kolmatta mukaan jos naiset ovat vielä kavereita? Olisitte jääneet menemättä naimisiin niin voisitte olla helpommin yhdessä.
Mulle sopis nyt hyvin 2 tai kolemkin miestä. Kun yksi väsyis, olis joku kuitenkin valmiina.
Mikä teitä estää asumasta yhdessä ilman naimisiinmenoa? Edellyttäen tietysti että kaikki kolme sitä ihan oikeasti haluavat...
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopis nyt hyvin 2 tai kolemkin miestä. Kun yksi väsyis, olis joku kuitenkin valmiina.
Jaa että vain miehille useampi olis sallittua? Painukaa helvataan.
Useimmissa pariskunnissahan on kaksi puolisoa.
Suomen ev.lut kirkko voisi ja pitäis hyvin sallia moniavioisuuden.
Rangaistus on kammottava.... Kaksi anoppia.
Kukaan ei kestäisi sitä nalkutuksen määrää, jos vaikka jättää likaiset sukat lattialle, kun yhdenkin vaimon mäkätyksessä on ihan tarpeeksi kestämistä. Lisäksi ne varmaan nöksähtelisivät toisilleenkin kaiken lisäksi.
Ei mikään estä tekemästä tuota epävirallisesti. Ongelmat liittyvät perintöoikeuteen ja huoltajan velvollisuuksiin/oikeuksiin.
Kahden ihmisen A ja B suhteessa on yksi parisuhde A-B jonka ongelma voi rikkoa suhteen. Kolmen ihmisen A, B ja C suhteessa on osana kolme erillistä parisuhdetta A-B, B-C, A-C ja siten kolminkertainen määrä mahdollisia ongelmia jotka voivat rikkoa suhteen.
Tunnen useitakin polysuhteisia. Monisuhteisuus on yleistä bi- ja panseksuaaleilla. Jotkut asuvat yhdessä ja jotkut erikseen. Yhden lumppanin kanssa voi olla naimisissa ja toisen kanssa avoliitossa. Voi olla kaksi kotia joissa ollaan vuorotellen. Jos kyseessä esim. monisuhteinen bi-nainen, niin toisessa kodissa voi olla aviomies ja lapset ja toisessa kodissa avopuolisona nainen.
Väitäkö ap, että et tosiaan enää tuuttaa sitä toista naista takaapäin!?🙇
Ryhdy muslimiksi niin voit haalia vaikka haaremin eikä tarvitse edes kysellä naisten mielipiteitä.
Niin miksei??
Olen sdamaa miettinyt kun tapasin yhden naisen ja se kutsui sitten saunomaan
Mutta siellähän oli sen paras kaveri
no ei se vielä mitään mutta sittne läksin saunomaan ja sain ihanat naiset viereen
Jälkeenpäin tuli ajatus että oisko saanut molemmat ja oltas asuttu yhdessä
jäi ajatus tasolle