Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulusuklaakysely

Vierailija
01.11.2024 |

Kaikki ostaa ja saa näitä iän ikuisia perustyyppisiä joulurasioita. On Panda, Fazerin sekakonvehdit. Ja vielä halpisketjujen vielä surkeammat. Tulee geisha/Julia konvehtirasiaa. Blaah, ne on niin nähty!!! Yrittäkää nyt ymmärtää että jokainen 40+ ikäinen on saanut näistä tarpeeksi!! Tuokaa jo please muuta. Satsatkaa mieluummin laatuun kuin määrään. Jos sulla on 5€ budjetti per saaja niin älä osta sitä Pandan rasiaa vaan mieluummin jotain hyvää mutta vähemmän. Vaikka Lindtin pötkylä mieluummin. 

Kiitos. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olet oikeassa, mutta antaja saa päättää mitä antaa. Siihen meidän on tyytyminen.

Vierailija
2/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Pandan rasia on ihan paras ja geisha on toiseksi paras. Ja mieheni ostaa itse itselleen fazerin parhaat rasioita koska ei saa niitä muilta tarpeeksi. En ole tykännyt yhdestäkään Lindtin suklaasta jota olen maistanut. Näin se menee että makuja on yhtä monta kuin on ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä se kysely on?

Vierailija
4/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen ostaa oikeasta kaupastakin.

Vierailija
5/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kysely? 

Vierailija
6/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindtin suklaa valmistetaan Saksassa Aachenissa.

Vierailija
7/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindtin monet suklaat sisältää palmuöljyä. Fazerin ja Pandan ei. 

Vierailija
8/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Pandan rasia on ihan paras ja geisha on toiseksi paras. Ja mieheni ostaa itse itselleen fazerin parhaat rasioita koska ei saa niitä muilta tarpeeksi. En ole tykännyt yhdestäkään Lindtin suklaasta jota olen maistanut. Näin se menee että makuja on yhtä monta kuin on ihmistä.

Hyvä niin.. Mut aina sitä samaa.... 

Vierailija
9/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Saisi olla raikasta täytettä myös, hedelmä ja marja yms. Mansikka, kirsikka, vadelma, banaani, appelsiini, ananas etc. Ei taida olla tekijöitä niille. Ja maitosuklaa, ei pelkkä tumma joka sekoittaa vatsaa.

Vierailija
10/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Saisi olla raikasta täytettä myös, hedelmä ja marja yms. Mansikka, kirsikka, vadelma, banaani, appelsiini, ananas etc. Ei taida olla tekijöitä niille. Ja maitosuklaa, ei pelkkä tumma joka sekoittaa vatsaa.

Joku vadelmasuklaa olisi hyvä. 

Vierailija
11/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vadelmasuklaa olisi hyvä. 

Miljoona alapeukkua tälle.

Vierailija
12/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä marise, äläkä ainakaan puhu kaikkien muiden suulla. Mä ainakin tykkään myös noista halppiksista ja just niistä Lindtin isoista palleroista en tykkää, ne on ihan liian isoja ja makeita.

Vierailija
13/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppas Lidelin sakujen Alankomaiden marsipaanisuklaataa. Aivan must ainakin meidän Joulupöydässä. Hakannee fazerin tuotteet ns mennentullen. Ja sitten Marabou...eri versiot!

Vierailija
14/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppas Lidelin sakujen Alankomaiden marsipaanisuklaataa. Aivan must ainakin meidän Joulupöydässä. Hakannee fazerin tuotteet ns mennentullen. Ja sitten Marabou...eri versiot!

Marsipaani on saatanasta. Älköön kukaan koskaan osta sitä kellekään lahjaksi.

Vierailija
15/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää monestakaan suklaasta enkä varsinkaan konvehtirasioista. Mies taas syö mitä vaan :) Eli ei ole ongelmaa. Minä tykkään Fazerin punaisesta, ostan niitä ja Geishaa. Joskus myös After eightejä.

Vierailija
16/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa saisikin joulusuklaan sijaan Fazerin finlandia makeisia sen originaalin, eikä näitä sokeroituja palloja, jotka on muka finlandia

Köyhää on kun fazerinkin pitänyt nostalginen joulumarmeladi korvata sokeroiduilla kuulilla En osta niitä. 

Vierailija
17/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon joka joulu konvehtirasian lahjaksi, aiemmin sain äidiltä, nyt hän on niin sairas ettei kykene ostamaan lahjoja, ostan itse siis konvehtirasian.

Vierailija
18/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina joulun edellä läpi Lidlin konvehtihyllyt siinä toivossa, että löytäisin marsipaania. Valitettavasti pieni Lidl ja siksi rajalliset valikoimat, joten harvoin marsipaania löytyy.

Vierailija
19/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän silti ainakin ne Lindtin Lindorf pallosuklaat ovat niin hyviä. Fazerin ja Pandan suklaat pahoja???

Vierailija
20/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän silti ainakin ne Lindtin Lindorf pallosuklaat ovat niin hyviä. Fazerin ja Pandan suklaat pahoja???

Kenen mielestä hyviä? Ne lindtit on ällömakeita musta