Joulusuklaakysely
Kaikki ostaa ja saa näitä iän ikuisia perustyyppisiä joulurasioita. On Panda, Fazerin sekakonvehdit. Ja vielä halpisketjujen vielä surkeammat. Tulee geisha/Julia konvehtirasiaa. Blaah, ne on niin nähty!!! Yrittäkää nyt ymmärtää että jokainen 40+ ikäinen on saanut näistä tarpeeksi!! Tuokaa jo please muuta. Satsatkaa mieluummin laatuun kuin määrään. Jos sulla on 5€ budjetti per saaja niin älä osta sitä Pandan rasiaa vaan mieluummin jotain hyvää mutta vähemmän. Vaikka Lindtin pötkylä mieluummin.
Kiitos.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindtin monet suklaat sisältää palmuöljyä. Fazerin ja Pandan ei.
Miksiköhän silti ainakin ne Lindtin Lindorf pallosuklaat ovat niin hyviä. Fazerin ja Pandan suklaat pahoja???
Kenen mielestä hyviä? Ne lindtit on ällömakeita musta
Ei läheskään niin makeita kuin monet muut suklaat kuten esim. Marabou.
Vierailija kirjoitti:
Toivon joka joulu konvehtirasian lahjaksi, aiemmin sain äidiltä, nyt hän on niin sairas ettei kykene ostamaan lahjoja, ostan itse siis konvehtirasian.
Mä olen jo neljä ostanut syksyn aikana itselleni ja herkutellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon joka joulu konvehtirasian lahjaksi, aiemmin sain äidiltä, nyt hän on niin sairas ettei kykene ostamaan lahjoja, ostan itse siis konvehtirasian.
Mä olen jo neljä ostanut syksyn aikana itselleni ja herkutellut.
Monta kiloa sulla on paino noussut?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Saisi olla raikasta täytettä myös, hedelmä ja marja yms. Mansikka, kirsikka, vadelma, banaani, appelsiini, ananas etc. Ei taida olla tekijöitä niille. Ja maitosuklaa, ei pelkkä tumma joka sekoittaa vatsaa.
Minulle taas kelpaisi sellainen tumma vähemmän makea suklaa, jossa olisi jotain tuollaista todella pehmeää, melkein valuvaa täytettä. Sellaista suklaata ei vaan taida olla olemassakaan. Ovat kaikki sellaista makeaa maitosuklaata.
Vierailija kirjoitti:
Niin missä se kysely on?
Täällähän tuohon kyselyyn vastataan. Pistä korkki jo kiinni.
Marsipaani ja kookos, niitä älköön kukaan ostako kenellekään ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Marsipaani ja kookos, niitä älköön kukaan ostako kenellekään ikinä!
Kookos on niiiin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Saisi olla raikasta täytettä myös, hedelmä ja marja yms. Mansikka, kirsikka, vadelma, banaani, appelsiini, ananas etc. Ei taida olla tekijöitä niille. Ja maitosuklaa, ei pelkkä tumma joka sekoittaa vatsaa.
Joku vadelmasuklaa olisi hyvä.
Miljoona alapeukkua tälle.
Nimenomaan! Suklaa ja marjat/hedelmät eivät sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jospa saisikin joulusuklaan sijaan Fazerin finlandia makeisia sen originaalin, eikä näitä sokeroituja palloja, jotka on muka finlandia
Köyhää on kun fazerinkin pitänyt nostalginen joulumarmeladi korvata sokeroiduilla kuulilla En osta niitä.
Aaah, ne nahkean samettiset hedelmän muotoiset marmeladit voi enkö enää koskaan näitä saa!
🇺🇦🇮🇱
Marabouta ei voi ostaa. Se on boikotissa Venäjäkytkösten vuoksi. Eikä se onneksi hyvää olekaan, vaan ällömakeaa.