Tilasin matkahuollon lokeroon paketin ja sanotaan että tarvitaan bluetooth yhteys noudossa
En edes tiedä mikä se on melkein. Mitä pitää tehdä. Joku ohje on esillä, en ole varma tajuanko. Kääk. Katson kohta puhelinta. Huhhuh.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Matkahuollon paketin hakemisessa ei tarvita bluetoothia todellakaan. Olen matkahuollossa töissä. Se paketti haetaan numero koodin avulla joka tulee puhelimeen ja sähköpostiin Joku varmaan yrittää kalastella tietojasi ja murtautua puhelimeesi ja viesä rahasi tililtäsii.
Päivitäpä tietosi. Ulkona oleviin matkahuollon automaatteihin tarvitsee Bluetoothin. Googleta vaikka.
Vien paketteja automaatiin ja koodin avulla se paketti noudetaan siitä lokerosta.
Vierailija kirjoitti:
Vien paketteja automaatiin ja koodin avulla se paketti noudetaan siitä lokerosta.
Noin toimii sisällä olevat automaatit. Ulkona on näitä Bluetoothilla toimivia.
Ulkona oleviin tarttee äpin. Ei saa muuten auki
Vierailija kirjoitti:
Vitsi mua rupee rasittamaan tää, että joka asiaan tarvitaan kohta joku hlvetin äppi!
Siinä samalla luovutat tietosi Kiinaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona oleviin tarttee äpin. Ei saa muuten auki
Hyvä tietää, en tilaa mitään Matkahuollosta.
Mulla on näppäinpuhelin, eikä mkään nykyhärpäke.
Mä päätin alkaa vähät tilaukseni tilata kotiin tuotuna. Viimeksi oli paketti viety 8 kilometrin päähän johonkin kyläkauppaan. Piti ensi kyyti kerjätä sukulaiselta, että sinne pääsi. pkle.
Matkahuollon paketin hakemisessa ei tarvita bluetoothia todellakaan. Olen matkahuollossa töissä. Se paketti haetaan numero koodin avulla joka tulee puhelimeen ja sähköpostiin Joku varmaan yrittää kalastella tietojasi ja murtautua puhelimeesi ja viesä rahasi tililtäsii.