Piereekö naiset aina sivistyneesti?
Sillai hiljaa suhauttaen pytyllä, vai onko toisenlaistakin käytöstä?
Kommentit (14)
Mulla soittaa Vivaldin Kevättä. Olen kulttuurikodista lähtöisin.
Hienot naiset ei piere eikä kakkaa?
Mulla soi Valse Triste. Sibeliusta sen olla pitää.
Ukkosen jyrähdystä se muistuttaa. Pytty on hyvä kaikupohja. Ei tätä tietenkään voi jyrähdyttää isommassa joukossa, vain yksin kotona.
Äänettömästi, mutta siten, että tapetit tippuu seiniltä ja katosta kuoriutuu maali. Ei se ääni, mutta se tuoksu. Melko animaalinen floraarisella vivahteella.
Vierailija kirjoitti:
Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys sivistyneelle ylemmälle keskiluokalle!
Sikäli, että osa lähettää pieruviestejä. Ne eivät haise.
Vierailija kirjoitti:
Naisten suolisto on niin kehittynyt ettei se tuota paskaa tai pieruja. Naisilla on anus on pelkästään antamaan juhlapyhiin pikku vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suolisto on niin kehittynyt ettei se tuota paskaa tai pieruja. Naisilla on anus on pelkästään antamaan juhlapyhiin pikku vaihtelua.
Miesten suolisto on siitä erikoinen, että se muuttaa osan kiinteästä ulosteesta kaasuksi, ns sublimoi.
Ne laittaa käden kupiksi ja suhauttaa siihen, sitten vievät nenälleen ja nuuskivat sormia.
Annan päristä silloin kun huvittaa.
Metaanivero pitää laittaa naisten metaanivuodoille ilmastonmuutoksen torjumiseksi.
Tai katalysaattori pakoputkeen puhdistamaan päästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ne laittaa käden kupiksi ja suhauttaa siihen, sitten vievät nenälleen ja nuuskivat sormia.
Ai joku missikin?
Ei. Kyllä osa tekee ihan kotonaan, jos ei ehdi kylppäriin. Ei pytylle ellei ole tarpeilla. Osalla siis vatsa toimiin nopeammin kuin nuoli autiomaan ilmassa.