Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määrätäänkö Panacodia enää nykyaikana?

Vierailija
01.11.2024 |

Määrätäänkö Panacodia enää nykyaikana?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle määrättiin nielurisaleikkauksen jälkeen. 

Vierailija
22/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuttajille määrätään eutanasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle määrättiin loppu kesästä, kun olkaluu murtui (päivystys). Tosin, itselleni tuo lääke ei juuri auttanut, ainoastaan väsytti. Paremmin kipuihin auttoi Panadol Extend+ Burana 800mg, eritoten yötä varten.

Vierailija
24/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle määrättiin loppu kesästä, kun olkaluu murtui (päivystys). Tosin, itselleni tuo lääke ei juuri auttanut, ainoastaan väsytti. Paremmin kipuihin auttoi Panadol Extend+ Burana 800mg, eritoten yötä varten.

Toimi väärin, voisit tehdä valituksen. Päivystyksistä ei saa henkilökunnan mukaan antaa mitään pkv-lääkkeitä reseptillä. 

Vierailija
25/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on määrätty Panacodia vuosien varrella, näiden väleissä on pitkä aika, vuosia mm: viisauden hampaan kirurginen poisto, mononukleoosi+ agiina samaan aikaan ( oli vaikeaa syödä..) , jalan murtuma.

Siitä oli apua, en sitä turhaan söisi. Kyllä sitä määrätään,tarpeeseen

Vierailija
26/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimi väärin, voisit tehdä valituksen. Päivystyksistä ei saa henkilökunnan mukaan antaa mitään pkv-lääkkeitä reseptillä. 

Miksi ei? Olkapää kuvattiin, päivystävä lri konsultoi ortopediä. Määräsi kipulääkkeet ja jatkotoimenpiteet (aika polille). Olisiko murtuman kanssa, täytynyt kotiutua ilman kipulääkitystä?

Vierailija
27/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole Panacod, joka aiheuttaa helvetillisen ummetuksen.

Vierailija
28/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki määrätään. 

mihin muka ei ainakaan julkisella tai työterveydessä

Sinulle ei määrätä koska sinulla on päihdeongelma, kyselet tätä lähes viikoittain täällä. 

en ole aikaisemmin kysynyt

KYLLÄ OLET, IHAN SAMOILLA SANOILLA. TAIDAT OLLA AINA NIIN KÄNNISSÄ ETTET MUISTA.

Vierailija
29/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa.

Vierailija
30/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei saa kaunareiden liiallisen tuijottamisen aiheuttamaan selkäjumiin tai lihavuuden aiheuttamaan plvikipuun.