Määrätäänkö Panacodia enää nykyaikana?
Kommentit (30)
Jankuttajille määrätään eutanasia.
Minulle määrättiin loppu kesästä, kun olkaluu murtui (päivystys). Tosin, itselleni tuo lääke ei juuri auttanut, ainoastaan väsytti. Paremmin kipuihin auttoi Panadol Extend+ Burana 800mg, eritoten yötä varten.
Vierailija kirjoitti:
Minulle määrättiin loppu kesästä, kun olkaluu murtui (päivystys). Tosin, itselleni tuo lääke ei juuri auttanut, ainoastaan väsytti. Paremmin kipuihin auttoi Panadol Extend+ Burana 800mg, eritoten yötä varten.
Toimi väärin, voisit tehdä valituksen. Päivystyksistä ei saa henkilökunnan mukaan antaa mitään pkv-lääkkeitä reseptillä.
Minulle on määrätty Panacodia vuosien varrella, näiden väleissä on pitkä aika, vuosia mm: viisauden hampaan kirurginen poisto, mononukleoosi+ agiina samaan aikaan ( oli vaikeaa syödä..) , jalan murtuma.
Siitä oli apua, en sitä turhaan söisi. Kyllä sitä määrätään,tarpeeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimi väärin, voisit tehdä valituksen. Päivystyksistä ei saa henkilökunnan mukaan antaa mitään pkv-lääkkeitä reseptillä.
Miksi ei? Olkapää kuvattiin, päivystävä lri konsultoi ortopediä. Määräsi kipulääkkeet ja jatkotoimenpiteet (aika polille). Olisiko murtuman kanssa, täytynyt kotiutua ilman kipulääkitystä?
Eikös se ole Panacod, joka aiheuttaa helvetillisen ummetuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki määrätään.
mihin muka ei ainakaan julkisella tai työterveydessä
Sinulle ei määrätä koska sinulla on päihdeongelma, kyselet tätä lähes viikoittain täällä.
en ole aikaisemmin kysynyt
KYLLÄ OLET, IHAN SAMOILLA SANOILLA. TAIDAT OLLA AINA NIIN KÄNNISSÄ ETTET MUISTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa.
Sitä ei saa kaunareiden liiallisen tuijottamisen aiheuttamaan selkäjumiin tai lihavuuden aiheuttamaan plvikipuun.
Mulle määrättiin nielurisaleikkauksen jälkeen.