Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa erota ikivanhan asian vuoksi

Vierailija
01.11.2024 |

Seurustelimme miehen kanssa joskus nuorempina, jonka jälkeen erosimme useaksi vuodeksi kunnes päätimme yrittää uudelleen. Nyt kun tätä uutta yritystä on mennyt muutama vuosi, niin mies sai selville minun pettäneen häntä aiemman suhteemme aikana. Mies ei tunnu pääsevän tästä millään yli ja väittää minun nöyryyttäneen häntä tahallani, kun tuo pettäminen tapahtui meidän silloisessa asunnossamme eräiden juhlien aikana miehen ollessa viereisessä huoneessa. Minun mielestäni taas tuolla ei ole enää mitään väliä, koska siitä on jo niin kauan ja olimme eronneetkin sen jälkeen. Miten saisin hänet lopettamaan menneissä vellomisen ja uskomaan, että minuun voi kyllä luottaa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma Juustomunan keskimääräistä huonompi jollotus.

Vierailija
22/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä PYSTYY pettämään.

Se on ominaispiirre luonteessa.

Kaikilla ihmisillä sellaista ominaispiirrettä ei ole, jotkut EIVÄT PYSTY pettämään.

Valitse.

Pettäjä pettää. Aina. Uudestaan.

Pienissä ja suuremmissa asioissa ja tilanteissa.

Epäluotettava kaikissa asioissa.

Salaileva. Valehtelee ja jättää kertomatta.

Et koskaan pääse lähelle henkisesti. Ette tunne toisianne.

Erkaannutte toisistanne.

Epäluotettava, epärehellinen ja valheellinen on pettäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna erota jos haluaa. Etsi mies joka ei moisesta välitä. Luottamusta on mahdoton saada korjattua täysin, kun sen menettää. 

Vierailija
24/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin itsekin epäluotettavasta valehtelijasta.

Vierailija
25/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui rakkaus miestä kohtaan kun petti. Jäi kiinni ja oli pahoillaan siitä että jäi kiinni, ei siitä että petti. Koko kuva ihmisestä romuttui,pidin häntä unelmien miehenä, oli muuten kiltti ja ihana ja kohtelias. Mutta myös hyvin mustasukkainen ja epäili minua pettämisestä kunnes jäi kiinni itse. 

Aloin miettimään onko pettänyt minua viikottaisilla työreissuillaan myös, oli supliikki ja kaikki piti hänestä. Olin varma että ei ikinä pettäisi ja luotin täysin.

Paljastui sitten ihan eri ihmiseksi, eli ihan toista elämää ja pettämisen lisäksi oli aiemmasta liitosta lapsi mistä ei ollut kertonut. 

Vierailija
26/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pimittänyt tietoa vuosi kaudet, ois vaikee vaan unohtaa. 

Vierailija
27/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mies joka haluaa avoimeen suhteeseen. Tai mene polyamoristen deittisivustolle ja ilmoita haluavasi 2-3 miestä, mutta haluat olla ainoa nainen. Niitä miehiä kyllä löytyy jotka myös haluavat tuota. Googleta .

Vierailija
28/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies "ei pääse tuosta yli" ja sinun mielestäsi kyseessä ei ollut niin iso asia, niin ehkä on parempi erota ihan lopullisesti.

Itselläni (miehesi asemassa) olisi aika iso merkitys sillä, miten itse suhtaudut asiaan. Et tunnu osaavan asettua miehesi asemaan, ettekä ole yhtään samalla aaltopituudella tuon asian kanssa. Siksi deal-breaker.

Vierailija
29/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies "ei pääse tuosta yli" ja sinun mielestäsi kyseessä ei ollut niin iso asia, niin ehkä on parempi erota ihan lopullisesti.

Itselläni (miehesi asemassa) olisi aika iso merkitys sillä, miten itse suhtaudut asiaan. Et tunnu osaavan asettua miehesi asemaan, ettekä ole yhtään samalla aaltopituudella tuon asian kanssa. Siksi deal-breaker.

Nimenomaan mun isoin ongelma vastaavassa casessa oli se ettei akka ottanut vastuuta yhtään itse.

Vierailija
30/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, että mies pääsee asiasta yli, niin teidän pitää käydä se läpi. Ette ole käyneet, ja siksi asia vaivaa miestäsi edelleen. Käsittely ei tapahdu sillä, että sinä vähättelet asiaa ja kerrot miehelle hänen reagoivan väärin.

Sinulle asia on vanha, mutta miehelle se on uusi, sillä hän on saanut tietää siitä vasta hiljattain.

Vierailija
31/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan mun isoin ongelma vastaavassa casessa oli se ettei akka ottanut vastuuta yhtään itse.

Totta. Kun itse mietin tilanteita omassa elämässä, kun luottamus on kärsinyt, niin olen ollut valmis antamaan anteeksi väkivaltaakin, jos toinen kantaa teostaan vastuun, ja pyytää anteeksi. Se ongelma ei ole se teko, jos ihminen katuu sitä, myöntää teon ja pyytää anteeksi. Mutta jos anteeksipyyntöä ei tule eikä muutakaan katumuksen osoitusta, niin siihen se sitten karahtaa.

Vierailija
32/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiset koskaan ota, vika on aina jossain muualla kuin heissä itsessään.

Vierailija
33/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kun itse mietin tilanteita omassa elämässä, kun luottamus on kärsinyt, niin olen ollut valmis antamaan anteeksi väkivaltaakin, jos toinen kantaa teostaan vastuun, ja pyytää anteeksi. Se ongelma ei ole se teko, jos ihminen katuu sitä, myöntää teon ja pyytää anteeksi. Mutta jos anteeksipyyntöä ei tule eikä muutakaan katumuksen osoitusta, niin siihen se sitten

Ilman vastuunottoa jos sä et ole tehnyt mitään väärin. Mitä sä voit muuttaa ettei asiat toistu.

Vierailija
34/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kannata sotkeutua kuppaiseen horoon.

Vierailija
35/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitäkin persoonallisuushäiröisen piirteitä ilmentäviä pettäjiä jotka syyttävät omista teoistaan kumppaniaan. Onko ap kenties tehnyt niin?

Vierailija
37/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, sinuun ei voi luottaa edes silloin kun olet kotona.

:D

Vierailija
38/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteletkö tosiaan miehen suhtautumista? Eihän pettäminen ole vahinko vaan valinta jonka aikana aika moni valinta osunut pieleen jo ennen vaatteiden vähentämistä. 

Miksi hän luottaisi sinuun jos et häntä ailloin kunnioittanut ja arvostanut sen vertaa, että olisit hänelle uskollinen, joka nyt pitäisi olla jokaisen suhteen kivijalka?

Vierailija
39/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteletkö tosiaan miehen suhtautumista? Eihän pettäminen ole vahinko vaan valinta jonka aikana aika moni valinta osunut pieleen jo ennen vaatteiden vähentämistä. 

Miksi hän luottaisi sinuun jos et häntä ailloin kunnioittanut ja arvostanut sen vertaa, että olisit hänelle uskollinen, joka nyt pitäisi olla jokaisen suhteen kivijalka?

Apn mies varmaan on itse ollut uskoton koska ollut välinpitämätön. Pettäminen on aina petetyn uskottomuudesta eli välinpitämättömyydestä johtuvaa. Pettäminen on seuraus siitä. Ainakin joidenkin mukaan. Jätän lukijoiden päätettäväksi onko tosiaan noin.

Vierailija
40/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn mies varmaan on itse ollut uskoton koska ollut välinpitämätön. Pettäminen on aina petetyn uskottomuudesta eli välinpitämättömyydestä johtuvaa. Pettäminen on seuraus siitä. Ainakin joidenkin mukaan. Jätän lukijoiden päätettäväksi onko tosiaan noin.

Empatiakyvyttömän narsistisia piirteitä voimakkaasti ilmentävän ihmisroskan ajatusmaailmaa kuvailet.