Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verottaja varoittaa: Muistakaa ottaa kuitti renkaanvaihtofirmasta

Vierailija
01.11.2024 |

Ettei harmaa talous kukoista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota jos on alle 30 euroa vaihto :D

Vierailija
2/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se vaara on josta pitää varoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 25€ en tiedä saako kuitin.

Vierailija
4/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sen käteisellä maksaessa halvemmalla, jos ei ota kuittia?

Vierailija
5/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Autan kyllä opiskelijapoikaa maksamalla 20e pimeenä. Ei tämä konkurssi ole tästä kiinni. Ottakaa kiinni ne oikeat veropetolliset.

Vierailija
6/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se vaara on josta pitää varoittaa?

Rengasfirman työntekijöiden ostovoima saattaa kasvaa liikaa. Sitä ei hallituksessa katsota hyvällä.

Vierailija
7/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroittaja on hyvä ja käy itse kyttäämässä kuitteja. Ei ole minun työni vahtia maksaako joku muu veroa.

Vierailija
8/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, etten tarvitse kuittia.

Vierailija
9/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tuo jos itse vaihtaa renkaat ja vaihtaja on työtön. Silloinhan työtön syyllistyy virheeseen kun hän tekee sellaista työtä josta voitaisiin jollekin maksaa palkkaa? Hän siis menettää työttömyyskorvauksen. Kannattaa siis varoa ettei naapuri kateuksissaan vihjaa työvoimaviranomaiselle laittomasta toiminnasta 🤔

Vierailija
10/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin äidin autoon renkaat ja mama maksoi 100€, pitääkö minun nyt ilmoittaa verottajalle?

Jonne, 23v

Vierailija
11/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma lauta,hauska katsoa ulkomailta psykoa suomea,päivästä toiseen uusia lakeja& leikkauksia ja verottajan kynnet terävät ja kaiken kukkuraksi vihreiden ehdotus;) konkurssi suomi buhahahhaa,ne jotka voi lähteä vielä sieltä niin kannattaa todellakin häipyä.

Vierailija
12/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaihdoin äidin autoon renkaat ja mama maksoi 100€, pitääkö minun nyt ilmoittaa verottajalle?

Jonne, 23v

Annoitko kuitin?

Vierailija
13/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonne, 23v

Ei pidä. Teet rahoilla mitä ikinä tahdot.

Vierailija
14/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonne, 23v

"Verovapaan eli alle 5 000 euron arvoisen lahjoituksen voi tehdä samalle henkilölle 3 vuoden välein."

eli jos oot saanut äidiltäs 5000e aiemmin niin tuosta 100e:sta pitäs maksaa lahjaverot

Vierailija
15/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keräile kuitteja kiitos vaan. 

Vierailija
16/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäblockki tämä maa on ..on ollut ja tulee aina olemaan

Vierailija
17/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole huonotuloiselta pois, kun muutenkin etuja karsitaan. Vai meinaatteko jos kaikki maksaisivat veronsa niin heikennyksiä ei tehtäisi. Salli minun nauraa.  Monessa etäeän maassa tehdään pimeästi töitä/ kauppaa ja ihmiset pärjäävät paremmin. Suomen valtio ei aja tavallisten ihmisten etuja vaan valtion ja herrojen. Nyt tosin eniten tienaavat maksavat järjestelyillään n. 10 prosenttia veroa. 

Vierailija
18/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin voin ilmiantaa pimeän renkaanvaihtajan? Useampia tiedossa, kun omalla nimellään mainostavat esim Facessa.

Vierailija
19/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin voin ilmiantaa pimeän renkaanvaihtajan? Useampia tiedossa, kun omalla nimellään mainostavat esim Facessa.

Verottajalle tai kelaan, ne menettää kelakorvaukset.

Vierailija
20/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan teettänyt kuitillista työtä, enkä teetä. kaikille olen sanonut, että jos aiot maksaa veroja minun hommista, niin etsin toisen tekijän. jos kerran aletaan veetuilemaan veronmaksajille niin veronmaksu loppuu. iloista syksyn jatkoa kaikille. ps. renkaat vaihtui 20e käteisellä. ei kuittia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi