Miten saa oman puhelinnumeron pois näkyvistä kun soittaa?
Tähän oli olemassa joku niksi mutta en muista enää...
Kommentit (9)
Rikollisilla varmasti on jo tiedossa tälläset.
#31#040123456 jos siis soitat numeroon 040123456
Vierailija kirjoitti:
Rikollisilla varmasti on jo tiedossa tälläset.
Kyllä enkä minä ainakaan vastaa jos numero ei näy. Enkä vastaa muutenkaan tuntemattomiin numeroihin. Terkkari ja työkkäri ym. laittaa kyllä sitten viestiä jos on asiaa. Samaa suosittelen muillekin. Rikollisilla on aina olleet prepaidit ja kirppikseltä tai torista ostetut puhelimet.
Kiitos numerot 2 ja 5, noinhan se olikin! (ja tulipas vähän tyhmä olo kun google ja MTV uutiset olisivat kertoneet tämän parissa sekunissa... :D )
Minä olen laittanut puhelimesta eston päälle, jos numero ei näy, soitto hylätään heti.
Eli perintätoimisto tai ulosottomies on soitellut sulle, et löytänyt numeroa netistä ja nyt piilotat oman numerosi, soitat takaisin, että saat varmuuden, lyöt luurin korvaan ja meet sängyn alle tärisemään. Luuseri.
Onpas joillakin negatiivisia ajatuksia. Kyse ei ole mistään ikävästä jutusta vaan yllätyksestä kaverille. Eikä kyse ole mistään typerästä pilapuhelusta tms. Meillä on kaverin kanssa tapana keksiä toisillemme kaikenlaisia hölmöjä ja kivoja yllätyksiä ja tämä juttu kuuluu samaan sarjaan. Mukavaa viikonloppua kaikille!
Google antaa vastauksen risuaita, 3,1, risuaita numerosarjan alkuun mutta en tiedä toimiiko kun en ole kokeillut.