Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö omalle äidille mielestäsi kertoa melkein kaikki omasta parisuhteestaan?

Vierailija
01.11.2024 |

Äitini on melko utelias miehestäni, kun olin pitkään sinkkuna. Hän on jopa kysynyt miten meidän seksielämä. Lisäksi hän jatkuvasti utelee mieheni tuloja. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kerro jatkuvasti kaikkea mitä minä ja mies teemme niin äitini kerran tokaisi "teidän suhde ei taida olla kovin vakava". :D Ollaan naimisissa mieheni kanssa lol

Vierailija
22/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äitisi oikeasti halua tietää sun elämästä kaikkea. On varmaan syystä kohtelias, kun vointeja kyselee. Älä huoli.

Mun äitiä ainakin kiinnostaa, kysyi kerran olemmeko harrastaneet seksiä, teemmekö sitä usein ja pitääkö mieheni muka mua kauniina 

Oi tietyt äidintapaiset nuo realiteettien ylimmät ystävät... muka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ne tienestit on kaikkein tärkein asia elämässä. Mieheni isän puolen suvussa on ilmeisesti näin, kun mm. miehen setä kysyi minulta heti ensimmäisenä (ennen nimeä tai muutakaan), että paljonko tienaan. Olin 20-vuotias opiskelija tuolloin.

Vierailija
24/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksijuttuja ei ole soveliasta kysyä, eikä edes miettiä. Siinä menee totaalinen raja.

Vierailija
25/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron ottaako muija suihin ja nieleekö hän. Otaako ahtaaseen anneliin ja yms. 

Vierailija
26/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki äitiin. Heti.

Vierailija
27/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi tuli neuvomaan kun oltiin yritetty lasta parivuotta,  muutti meille 2kk ajaksi ja teki panoaikatulun kalenteriin, ja kyttäsi että myös toteutuu. Nosti homman jälkeen tyttärensä jalat seinää vasten ettei mällit valu ulos, kuuden viikon päästä mujia paksuna.

Vierailija
28/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kuulu kenellekään muulle kuin sinulle ja sinun kumppanille teidän parisuhde, saati seksuaalisuus.

Vierailija
29/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Ei sille kuulu yhtään sun suhdeasiat eikä varsinkaan miehesi yksityisasiat.

Vierailija
30/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison äiti oli kovin utelias ja puuttui asioihin, jotka hänelle eivät kuuluneet. Ei osannut kunnioittaa rajoja. Sen seurauksena en kertonut hänelle mitään ja keskustelut olivat hyvin pinnallisia, ja toivoin että puolisokaan ei olisi kertonut mitään luottamuksellista.

Vierailija
31/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun äiti kyselee tuollaisia, kysy samat myös häneltä. Niin loppuu se kysely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä