Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö omalle äidille mielestäsi kertoa melkein kaikki omasta parisuhteestaan?

Vierailija
01.11.2024 |

Äitini on melko utelias miehestäni, kun olin pitkään sinkkuna. Hän on jopa kysynyt miten meidän seksielämä. Lisäksi hän jatkuvasti utelee mieheni tuloja. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes esitellyt puolisoani äidilleni.

Vierailija
2/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu kertoa teidän elämästä yhtään mitään. asialliset välit voi olla ja luulenpa, että normaalia äitiä ei nyt kaikkia asiat kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki pitää kertoa, varsinkin seksijutut.

t. Äiti

Vierailija
4/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kertoa just sen verran kuin itsestä hyvälle tuntuu, ei yhtään sen enempää. Ja puolison henkilökohtaisissa asioissa kuten nyt vaikka niissä seksijutuissa, on syytä huomioida myös sen puolison mielipide ennen kuin levittää niitä eteenpäin. 

Vierailija
5/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kerro mitään mitä en halua kertoa.

Ei kuulu hänelle

Vierailija
6/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, eikä isällekään. - Samalla on muistettava myös se, että vastuu omsita valinnoista ja päätöksistä on itsellä, eikä vanhemmalla, joten joskus voi vähän kuunnella heitäkin, kuten muitakin läheisiä, kun joskus saattaa ulkopuolelta nähdä kiusallisesti sellaisia asioita, joita ei itse ihastuneena ja vastarakastuneena erota.

Mutta joo. Suomessa ei ole oikein tapana, että vanhemmat valitsevat lapsiensa kumppanin ja varmimpia tapoja tuhota luontevat välit aikusieen lapseesa on liiallinen utelu, josta on liiankin helppoa sortua ajatukseen, että vosii hallita ja ohjiailla laps(i)ensa yhtään mitään valintoja tai päätöksiä, joista aikuinen lapsi kuitenkin on viime kädessä itse vastuussa hyvässä ja pahassa.

Uskovainen mies   

Vierailija
7/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äitisi oikeasti halua tietää sun elämästä kaikkea. On varmaan syystä kohtelias, kun vointeja kyselee. Älä huoli.

Vierailija
8/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei äitisi oikeasti halua tietää sun elämästä kaikkea. On varmaan syystä kohtelias, kun vointeja kyselee. Älä huoli.

Mun äitiä ainakin kiinnostaa, kysyi kerran olemmeko harrastaneet seksiä, teemmekö sitä usein ja pitääkö mieheni muka mua kauniina 

Vierailija
9/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua "muka" kauniina. Jos hän tosiaan käyttää tuollaista puhetapaa, tarkoitus on pienentää sinua. Tehdä sinusta epävarma. Eli joku luonnevika. 

Mites äidin omat miesasiat? Kyttääminen on yksi tapa purkaa omaa turhautumista. Joskus vanhemmat on myös kateellisia nuoremmille, joilla on vielä elämää edessä. Joten älä kerro. Olet eri kuin äiti. Jos seurustelussasi tulee ongelmia, soita vaikka johonkin auttavaan puhelimeen, mutta ei äidille. Olet aikuinen. 

Vierailija
10/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan edes esitellyt puolisoani äidilleni.

Sama, äitini ei edes tiedä, että minulla on yksi "kaveri". Kerron ehkä joskus jos kerron.

Vierailija
11/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen aloitus. Eihän kukaan kerro parisuhdeasioitaan muille, koska ne koskevat sitä parisuhteen toistakin osapuolta, eikä hän ole esim. äidin ja tyttären välisessä kahdenkeskisessä keskustelussa mukana antamassa lupaa puhua omista henkilökohtaisista asioistaan.

Itse olen hyvin läheinen tyttäreni kanssa, mutta hänen avioliittoonsa liittyvissä asioissa on ikäänkuin näkymätön ovi, jonka toiselle puolelle ei ole äidillä asiaa. Yritän aina varoa, että en lähde sille ovelle koputtelemaan. Liian utelias ei saa olla, se on tunkeilua. 

Vierailija
12/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen aloitus. Eihän kukaan kerro parisuhdeasioitaan muille, koska ne koskevat sitä parisuhteen toistakin osapuolta, eikä hän ole esim. äidin ja tyttären välisessä kahdenkeskisessä keskustelussa mukana antamassa lupaa puhua omista henkilökohtaisista asioistaan.

Itse olen hyvin läheinen tyttäreni kanssa, mutta hänen avioliittoonsa liittyvissä asioissa on ikäänkuin näkymätön ovi, jonka toiselle puolelle ei ole äidillä asiaa. Yritän aina varoa, että en lähde sille ovelle koputtelemaan. Liian utelias ei saa olla, se on tunkeilua. 

Juuri näin.

Vierailija
13/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Örp mikä äiti.

Vierailija
14/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kertoa. Äiti on kolmas pyörä siinä suhteessa ja ei kuulu siihen mitenkään. Hyi!

Vierailija
15/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti ei. Sinne missä äiskä nyt on, kun ei ole vielä saatu mitään yhteyttä...

Vierailija
16/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Itse en kerro elämästäni mitään, koska äiti on ankeuttaja ja pahanilman lintu, joka imee ilon aivan kaikista kivoista jutuista ikuisella negatiivisuudellaan.

Vierailija
17/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti on vanhempia (usein se on äiti) jotka utelevat ja toisaalta on aikuisia lapsia, jotka kertovat ihan spontaanisti ihan liikaa parisuhteestaan äidilleen.

Sitten tämä äiti purkaa näitä ongelmia sisarussarjan vanhimmalle. Vähentää kummasti yhteydenottoja kotiin, kun saa olla jonain äidin (eli sisarusten) ongelmien oksennussankona. 

Vierailija
18/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu puolison asiat äidillesi. Hän kertoo itse, jos haluaa. 

Vierailija
19/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä parisuhdehelvetti tuli juuri elettyä jossa oli miehen äiti mukana koko tämän pitkän ajan 🤦🏻 

Kyseessähän ei järjellä ajateltuna ollut edes parisuhde vaan loputon kolmiodraama 😱

Ei enää ikinä!

Vierailija
20/31 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on hyvä seksitouhussa niin se voi antaa sinulle vinkkejä miten miehelle voi tuottaa nautintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi