Tänään piti tulla tuet mutta kelassa on maksukielto.
Niinku mistä sellainen on voinut tulla kun eivät ole mitään ilmoittaneet. Lapsille pitäisi ruokaa ostaa viikonlopuksi mutta nyt ei ole kun 8 euroa tilillä. T: äiti
Kommentit (57)
Jos sellaista ei kuulu olla. Siinä on virhe. Joten puhelin äkäseen käteen ja soita sinne.
Mikään nettipalstalla ei sitä korjaa.
Kyllä mun tilille tullut rahat normaalisti.
Kelassa kestää viikon että ne vastaa viestiin tai soittaminen menee jonoon ja se maksaa 10 euroa vähintään.
Kommenteista voi jälleen päätellä että Suomi on maailman onnellisin valtio 🤣🤣
Ulosotto asettaa maksukiellon, jos siellä on perittävää. Onko?
Nyt soitto diakoniaan ja ruokajakeluun, jos sellasia lähistöllä on, että saatte syödäksenne.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista voi jälleen päätellä että Suomi on maailman onnellisin valtio 🤣🤣
Kai tajusit että aloittaja on trolli.
Jatka huoletta kotona pötköttelyä. Kyllä Kela maksaa sulle makoilusta vielä.
lapset huostaan, kun äiti on laiska töitävälttelevä luottotiedoton sossunpummi. luultavasti myös tatuoitu, lävistetty tupakoitsija, joka juo siideriä
Aivan saa tanan sama, Kela ei maksa mulle mitään.;)
En ole mikään trolli. Minulle on myönnetty tukia jo 10 päivää sitten on tehty päätös mutta aamulla katsoin ettei tilille ole rahaa tullut. Katsoin kelan sivulta että lukee maksukielto toimeentulotuen kohdalla. Piti saada myös työmarkkinatukea. T: äiti
Vierailija kirjoitti:
lapset huostaan, kun äiti on laiska töitävälttelevä luottotiedoton sossunpummi. luultavasti myös tatuoitu, lävistetty tupakoitsija, joka juo siideriä
Olen elämässäni tehnyt töitä enemmän kun sinä. T : äiti
No ne sun lapset kuolee sitten varmaan nälkään. Minkäänlaista kaapissa säilyvää elintarviketta kun ei lapsiperheessä voi olla.
Eli sulla on jotain ulosotossa. Soita sinne ulosottomiehelle ja/tai Kelaan. Me ei valitettavasti osata auttaa sua yhtään mitenkään tämän asian kanssa. Ja suosittelen soittamaan NYT, koska jos sitä rahaa ei laiteta sun tilille tulemaan tänään klo 15 mennessä, sä saat sen vasta maanantaina. Tässä maassa ei raha liiku viikonloppuisin.
Riippuu, mistä etuudesta on kyse.
Minunkin piti saada toimeentulotukea 283 euroa mutta kela vähensi kaikki koska tienasin 55 euroa lehtien jakamisesta. Kela pyytää selvitystä lehtien jakamisesta. Nyt en tee enää töitä koskaan koska se ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nalkutusta, metatyötä, palstailua ja tukilomakkeiden täyttöä ei lasketa töiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäs sitten kelasta pummit rahaa? käytä niitä ahkerasta työstäsi tienattuja säästöjä tai mene töihin
Vierailija kirjoitti:
No ne sun lapset kuolee sitten varmaan nälkään. Minkäänlaista kaapissa säilyvää elintarviketta kun ei lapsiperheessä voi olla.
on siellä tupakkaa ja siideriä
Lädettä? Todisteita?