Muistakaa koululaiset, että halloween jatkuu ja noituutta saa harjoittaa, mutta JEESUSTA EI SAA MAINITA KOULUSSAKAAN!
Kommentit (200)
Jeesus Kristus on kielletty aihe ja saat 1500 euroa korvauksia, jos jotain niin pelottavaa laulua joudut vahingossa kuuntelemaan kesken noita ja haanujuhlien vielä. Ei mitään rotia, lapsi paralle nyt terapiaa yhteiskunnan kustannuksella että selviää tästä väärinkohtelusta.
Lopun aikoja eletään. Jeesuksen toista tulemista odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli koulussa taas niin että kun piti opetella matikkaa niin opettaja menin pöydän viereen polvilleen rukoilemaan syntieni puolesta......olin 10 vuotias.
Tämä tapahtui Varsinais-Suomessa pieni ala-asteen koulu mitä johti Helluntalaiseen lahkoon kuuluva koulunjohtaja ja hänen vaimonsa. Tämä oli 70-luvun alkua joten voin sanoa jos joku tulee luokseni ja on halukas kertomaan Jumalan armosta minä toivon hänelle nopeita jalkoja alleen koska minä en jaksa enää moista sontaa. Koko elämäni minun kimpussa on kaikki mahdollisset hihhulit ja millä oikeudella????????
Minä taas toivon että noita näkisi mutta ei koskaan tule vastaan.
Tässä keskustelussa huomaa että kukaan ei paheksu että 10 vuotiaista ahdisteltiin uskon asioilla vaikka koulussa olisi pitänyt opettaa matematiikka. Kaikki keinot on pyhitetty kunhan aiheena on Jeesus Kristus. Mitä eroa tällä on Muslimien haroittamaan pakkosyötöön? Ei mitään.
Sairasta sakkia antakaa ihmisten OLLA, te kiusaatte ja kiusaatte kunnes toinen antaa periksi saadakseen rauhan teistä ja teidän päässä olette saaneet erävoiton Perkeleestä. Minä vihaan niin helvetisti uskovaisia
Vierailija kirjoitti:
Räsänen pistää taas parastaan. Jeesuksen julistaminen peruskoulussa ei ole vaarallista, mutta se on yksiselitteisesti laitonta. Luulisi Päivin pitkän linjan poliitikkona tämän tietävän, mutta ei.
juuri tämä! Lakia tulee noudattaa, ei vaihtoehtoja!
Vihatkaa vain uskovia, Jeesus kertoi jo 2000 vuotta sitten että hänen kannattajiaan tullaan vainoamaan. Kadotus tai pelastus, valinta on jokaiselle vapaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Lopun ajat on täällä, jos ei saa enää Jeesuksen nimeä mainita.
Mikään ei ole muuttunut. Jos tilaisuus on uskonnollinen, siitä on pitänyt ilmoittaa huoltajille ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulu menetteli vastoin lakia. Koulu on viranomainen, jonka pitää lakia noudattaa. Olisi pitänyt kertoa etukäteen, että tilaisuus on uskonnollinen. Koulun tilaisuuteen on pakko osallistua.
Äiti ilmoitti asiasta yhdenvertaisuuslautakunnalle. Se suositteli korvausta. Äiti ei sitä pyytänyt. (Jos multa kysytään, summa oli liian suuri) Lapsen mielipide laulusta ei paina.
Jokainen saa kertoa omasta vakaumuksestaan sen rajoissa, mikä nyt muutenkin kuuluu inhimilliseen kanssakäymiseen ts kunhan ei koko ajan papata ja ottaa muut huomioon.
Jäikö epäselvää?
Ei uskonnollisen laulun kuuntelu tee tilaisuudesta uskonnollista. Ei vaan tee. Parempi sitten muistaa, ettei voi myöskään kuunnella mitään muutakaan musiikkia maailmalta, missä voi olla uskonnollisia viittauksia. Ihan vaikka the Beatlesin Let it be:n soittaminen ilmeisesti tekee tilaisuud
Ei varmaan sitten haittaa jos koulussa kuunnellaan Saatanan ylistyslauluja. Laulun kuuntelu ei tee tilaisuudesta uskonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulu menetteli vastoin lakia. Koulu on viranomainen, jonka pitää lakia noudattaa. Olisi pitänyt kertoa etukäteen, että tilaisuus on uskonnollinen. Koulun tilaisuuteen on pakko osallistua.
Äiti ilmoitti asiasta yhdenvertaisuuslautakunnalle. Se suositteli korvausta. Äiti ei sitä pyytänyt. (Jos multa kysytään, summa oli liian suuri) Lapsen mielipide laulusta ei paina.
Jokainen saa kertoa omasta vakaumuksestaan sen rajoissa, mikä nyt muutenkin kuuluu inhimilliseen kanssakäymiseen ts kunhan ei koko ajan papata ja ottaa muut huomioon.
Jäikö epäselvää?
Ei uskonnollisen laulun kuuntelu tee tilaisuudesta uskonnollista. Ei vaan tee. Parempi sitten muistaa, ettei voi myöskään kuunnella mitään muutakaan musiikkia maailmalta, missä voi olla uskonnollisia viittauksia. Ihan vaikka the Beatlesi
Krista Kiurun ukon biisejä? Jos luette sanoja ymmärrätte kyllä miksi Krista teki mitä teki eli tuputti pedonmerkkiä, joka on CV-rokote. Siksi tämä kaikki luopumus ja viha, eihän näiden demonit kestä kuulla Jeesuksen nimeä.
Ehkä mietityttää miksi oletetaan että joku on kristinuskossa tai sitten noita. No voi kai pitää luonnosta ja rukoilusta muutenkin.
Muistakaa sitten että kristityssä perheessä ei jouluna pakana pukki tuo pakanakultin lahjoja eikä tonttuja ole pöytäliinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli koulussa taas niin että kun piti opetella matikkaa niin opettaja menin pöydän viereen polvilleen rukoilemaan syntieni puolesta......olin 10 vuotias.
Tämä tapahtui Varsinais-Suomessa pieni ala-asteen koulu mitä johti Helluntalaiseen lahkoon kuuluva koulunjohtaja ja hänen vaimonsa. Tämä oli 70-luvun alkua joten voin sanoa jos joku tulee luokseni ja on halukas kertomaan Jumalan armosta minä toivon hänelle nopeita jalkoja alleen koska minä en jaksa enää moista sontaa. Koko elämäni minun kimpussa on kaikki mahdollisset hihhulit ja millä oikeudella????????
Tässä keskustelussa huomaa että kukaan ei paheksu että 10 vuotiaista ahdisteltiin uskon asioilla vaikka koulussa olisi pitänyt opettaa matematiikka. Kaikki keinot on pyhitet
ahdisteltiin laululla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään kivaa ei saa olla.
T. Räsäskä.
Turpa kiinni seurakunnassa, Päivi ja huivi päähän, toteaa Paavali kirjeessään Korinttolaisille (1kor. 5)
Paavali taisi olla eksyttäjä, Jeesus arvosti naisia.
Paavali eksyttäjä? Kaikkea muuta. Raamattu (Jumalan Sanana) todella arvostaa naista, sellaisena kuin Jumala on naisen luonut.
N31 huivia pitävä uudesti syntynyt uskova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikäli mielenkiintoista, että täällä vauva-palstalla joku kokee niin kovaa tarvetta puhua Jeesusta ja Jumalaa vastaan, jos kuitenkin väittää, ettei heihin usko. Kokee kuitenkin tarvetta puhua heitä vastaan, miksi?
Ei ne Jeesus ja Jumala, mutta se mitä heidän nimissään tehdään.
Mitä pahaa heidän nimissään tehdään? Ei ainakaa tapeta viattomia lapsia kohtuun.
Halloween on satanistien suurin juhlapäivä. Juhlimalla sitä näytät kenelle kuulut - eli ei todellakaan ole mikään viaton leikkijuhla. Henkimaailma on totisinta totta ja en soisi yhdenkään lapsen leikkivän pahan puolen kanssa ja juhlistavan Saatanaa. Sillä on erittäin ikäviä ja todellisia seurauksia.
Oletteko huomanneet kuinka woke ja muut vastaavat ovat nostaneet päätään kun kristinuskosta alettiin luopumaan. Tehtiin lisää tilaa Saatanalle ja nyt lapset haluavat jo leikellä peruuttamattomasti omia Luojan luomia kehojaan.. Perheen merkitys vähenee ja hämärtyy. Lähimmäisenrakkaus on vaihtunut itsekeskeiseen menestymisen tavoitteluun.
Halloween ei todellakaan ole leikin aihe.
Vierailija kirjoitti:
Halloweenin hahmoja ei kai esitetä todellisina.
Vaikka totta halloweenin hengellinen pimeys onkin. Saatana on kiero, kun saa ihmiset palvomaan pimeyttä leikin varjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa huomaa että kukaan ei paheksu että 10 vuotiaista ahdisteltiin uskon asioilla vaikka koulussa olisi pitänyt opettaa matematiikka. Kaikki keinot on pyhitet
Ohimennen kuultu yksi sana ei ole ahdistelua. On varmasti kuullut myös sanan allah, buddha, ym.
Vierailija kirjoitti:
Lopun aikoja eletään. Jeesuksen toista tulemista odotetaan.
Luopumusta on ajettu pitkään ja hartaasti eri tavoin.
Suomessa on sananvapaus ja uskonnonvapaus. Se kertoo ajan hengestä, että asia joka on koko luomakunnan perusta ja totuus halutaan kieltää.
Ei uskonnollisen laulun kuuntelu tee tilaisuudesta uskonnollista. Ei vaan tee. Parempi sitten muistaa, ettei voi myöskään kuunnella mitään muutakaan musiikkia maailmalta, missä voi olla uskonnollisia viittauksia. Ihan vaikka the Beatlesin Let it be:n soittaminen ilmeisesti tekee tilaisuudesta uskonnollisen, koska siinä mainitaan Jeesuksen äiti Maria.
Jestas, että on viety pitkälle nämä asiat.