Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on seitsemän miestä

Vierailija
31.10.2024 |

Minulla on seitsemän nettiseurustelumiestä. Viestittelen päivittäin heidän kanssaan, en toki joka päivä kaikkien kanssa. Ovat kaikki fiksuja ja mielenkiintoisia. En halua tavata heistä ketään, ja ovat tyytyneet tähän. Asuvat kyllä kaukana omasta asuinalueestani, että senkin tähden on hyvä olla tapaamatta.

Olen aika yksinäinen muuten, mutta nämä miehet tuovat päivään mukavaa vaihtelua.

Onko muilla samanlaista seuruetta?

N50

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy.

Mulla on 2 kivaa ystävää 55 ja 61 vuotiaat joita en ole ikinä tavannut.

Minä 49 ja mieheni kyllä tietää

Vierailija
2/21 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tällä hetkellä vaan yksi jonka kanssa menee joskus monta tuntia päivässä. Ja siinä lisänä 4 muuta joiden kanssa vähemmän viestitään. Ja satunnaisesti muitakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tällä hetkellä vaan yksi jonka kanssa menee joskus monta tuntia päivässä. Ja siinä lisänä 4 muuta joiden kanssa vähemmän viestitään. Ja satunnaisesti muitakin. 

Seksiviestejäkö kirjoittelette ?

Vierailija
4/21 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla ei ole oikeasti yhtään miestä, vaan kirjekavereita.

Vierailija
5/21 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne seitsemän on jotain muinaisia veljeksiä??

Vierailija
6/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei muna mene livenä pilluun, niin kyseessä ei ole mikään seurustelu. Lähinnä jotain kirjekaveriin verrattavissa.

Vierailija
7/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa työläältä!

Vierailija
8/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä että työttömillä on ajanvietettä, pysyvät terveempinä ja eivät rasita terveydenhuoltoa.

Vierailija
9/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tapailumiehiä groomaat. 

Miehen ei pidä koskaan ryhtyä tapailumieheksi, maksajaksi, mahdollistamiseksi. Jos nainen haluaa miehen seuraa, niin haluaa sitä myös hetekala. Ensin rakastellaan ja sitten vasta rahoitetaan.

Vierailija
10/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki sinäkö se siellä.

Vierailija
11/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hyvä että työttömillä on ajanvietettä, pysyvät terveempinä ja eivät rasita terveydenhuoltoa.

Nämä on niitä jotka rasittaa trvedenhuoltoa. Istutaan koneella päivät pitkät ja sitten on pönttö sekaisin ja haetaan apua!

Vierailija
12/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on muutama kirjekaveri, joiden kanssa vaihdellaan kuvia ja jutellaan asiattomia kun kotona on tylsää. Joidenkin kanssa puhutaan ihan elämästä, joidenkin kanssa vain lääh puuh, juttuja. Jotkut jutut hiipuneet ja viestivälit pidentyneet viikkoihin, joidenkin kanssa vaihdellaan jotain muutaman kerran viikossa. N43

Vierailija
13/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä kuulla.

Mulla ei oo yhtään miestä enkä sellasta haluakkaan. Joku nainen vois olla kiva mutten jaksa nähä vaivaa sellasen löytämiseen.

M41

Vierailija
14/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakimies web camissa. Runkailemme ja touhuamme melkeen päivittäin. Olga 22v.

Vierailija
15/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vakimies web camissa. Runkailemme ja touhuamme melkeen päivittäin. Olga 22v.

Paljonko Olga veloittaa kerralta?

Vierailija
16/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö Jukolassa vai Lumikin kääpiöpoikaystävien luona?

Vierailija
17/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumikki sinäkö se siellä.

Se sisko, jolloli silmät siniset kuin taivas, kasvot valkeat kuin lumi ja tukka musta kuin ebenpuu, oli vähän niiku kevytkenkäne, kun silloli haaremi, jossoli 7 hyypiötä. Niet ei siinä ihmettelemistä, että kiltti noita varmuulen vuoks pani sen narkoosiin.  T. Kyöpeli

Vierailija
18/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todella naispuolisen nettikaverin, jonka kanssa voisi jutella mistä tahansa ja harrastaa nettiseksiä chatissa tai livenä, jos siltä tuntuu. Ilmoittakaa naiset halukkuutenne rohkeasti, niin otetaan yhteyttä.

M 56

Vierailija
19/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko lumikki ?

Vierailija
20/21 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta nettiseksiä enkä ole Lumikki. Juttelemme netissä kaikesta maan ja taivaan välillä, ovat kaikki tavallisia suomalaisia miehiä, 40-65 v. Kaikilla jotain omia juttuja joista kertovat. Yksi näistä nettisuhteista on kestänyt liki vuoden, emmekä ole ikinä tavanneet, kuvat kyllä vaihdettu. Ihan mukava juttelutapa saada monenlaisten ihmisten kanssa vaihtaa mielipiteitä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi