Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaipuu

Vierailija
31.10.2024 |

Kovasti haluaisin parisuhteen, mutta on vaikea löytää miestä, joka haluaisi sitoutua. En harrasta irtosuhteita.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin parisuhteen mutta naiset ei halua sitoutua. Ei naiset oikein tiedä mitä ne haluaa ja sitten kun ollaan oltu sänkyssä niin nainen ilmoittaakin ettei halua mitään vakavaa suhdetta. T: mies 49v.

Naiset haluavat vaihtaa miestä jatkuvasti, sen takia eivät halua sitoutua. Suominaisilla on satoja jopa tuhansia seksikumppaneita. Jos vakavaa suhdetta haluaa niin kannattaa etsiä nainen ulkomailta.

Vierailija
22/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että löydät parisuhteen jos deittailet aktiivisesti etkä luovuta. Se on vaikeaa kaikille!

Kaikille ei todellakaan ole vaikeaa, jos on siunattu  mukavilla luonteenpiirteillä ja ok ulkonäöllä.

Silti ei kaikkia tule kiinnostamaan juuri sinä. Pitää osata siivilöidä pettymysten läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olet koittanut tavata miehiä?

olen käynyt ruokakaupassa, kirjastossa ja julkisessa liikenteessä. sieltähän kuulemma miehet tulevat iskemään

Vierailija
24/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en halua parisuhdetta vaan pelkkää naisen reikää.

M29

Mutta tuotahan on helppo hankkia ilman parisuhdettakin. Ainakin PK-seudulla, jos on taskussa 50 euroa.

Vierailija
25/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kymmenisen vuotta yksin ja ihan omaa syytä koska en tehnyt yhtään mitään asian eteen, en käynyt missään enkä kokeillut deittipalveluita. Jotenkin olin lamaantunut vain. En syyttänyt asiasta kuitenkaan muita kuin itseäni, itseasiassa ei se oikein edes tuntunut isolta ongelmalta. 

Sitten vain yksi päivä aloin kokeilla deittipalveluja. Muutamia vesiperiä mutta noin puolessa vuodessa löysin mahtavan kumppanin jonka kanssa on nyt oltu yhdessä kolmisen vuotta.

Vierailija
26/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Mutta tuotahan on helppo hankkia ilman parisuhdettakin. Ainakin PK-seudulla, jos on taskussa 50 euroa.

Missä saa noin halvalla?

nimim. kaverin puolesta kyselen

Vierailija
27/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että löydät parisuhteen jos deittailet aktiivisesti etkä luovuta. Se on vaikeaa kaikille!

En ole 15 vuoteen löytäny ketään. Olen kohta 35v. Olen niin ihana ja kaunis mut kelpaan vaa kaverina. 

Vierailija
28/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen käynyt ruokakaupassa, kirjastossa ja julkisessa liikenteessä. sieltähän kuulemma miehet tulevat iskemään

Suosittelen kyllä olemaan aktiivinen ja liittymään vaikka deittipalveluun jos kuitenkin tiedät haluavasi miehen

Vierailija
29/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 15 vuoteen löytäny ketään. Olen kohta 35v. Olen niin ihana ja kaunis mut kelpaan vaa kaverina. 

Miten aktiivisesti olet deittaillut?

Vierailija
30/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Missä saa noin halvalla?

nimim. kaverin puolesta kyselen

Kalliossa.

Vierailija
31/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29

No tämähän se olisi. Eikä edes se reikä niin kiinnosta, vaan ne reiän reunat. Kaikki muu siinä reunojen ympärillä on biologista ja syöpäistä demarikuonaa, jota kukaan järkevä mies ei halua itsensä lähelle edes samassa aurinkokunnassa. Mieluiten ei edes samassa galaksissa.

Vierailija
32/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja miten olet etsinyt?

Vierailija
33/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakavasti otettavat miehet ei enää nykyään tule juurikaan iskemään. Seksinvonkaajat varman lähestyy.

Vierailija
34/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

En halua kerätä seksitauteja. Vaikka nykynaisillakin on sellasta menoa joka on verrattavissa kadunvarsityttöihin.Tavallisillakin naisilla satoja kumppaneita ja seksitauteja. Taitaa muna olla kohta tulessa menee kummalle vaan.

Vierailija
35/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole ihan patterin välissä asunut viimeiset 20 vuotta niin ehkä olisit huomannut miten miehiin on iskostettu että kaikenlaiset lähentelyt mainitsemissasi paikoissa ovat seksuaalista häirintää. Ruokakaupassa, kirjastossa ja julkisessa liikenteessä ollaan ihan vain ostamassa ruokaa, hakemassa kirjoja ja liikkumasa paikasta toiseen. Parisuhteen muodostusyritykset pitää hoitaa visusti niille rajatuissa tiloissa joita ovat deittipalvelut ja yöelämä. Jos etsit kunnon miestä he eivät tule mainitsemissasi paikoissa sinua lähentelemään koska ovat kunnon miehiä jotka koettavat tehdä kuten naiset haluavat.

M

Vierailija
36/36 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten jotkut saastat tulivat pilaamaan tämän ketjun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän