Nainen, onko mies joka ei koskaan suutu, aseta rajoja ja aina myöntyy turn off?
Kommentit (65)
Ei vaan ihana mies, mun mies on tommone
Ei todellakaan. Miksi kaipaisin kiukuttelua?
Terveellä aikuisella ihmisellä on terveet rajat. Jos mies ei tunnista omiaan tai pysty niitä ilmaisemaan, ei pysty muodostamaan tervettä suhdettakaan. Suuttua ei toki tarvitse, jos rajat muuten toimii, eikä kiukutella varsinkaan. Mutta että myöntyis kaikkeen... siinä asettaa toisen vastuuseen omasta hyvinvoinnistaan, eikä se ole hyväksi kummallekaan.
Mä en milläänehdi puolustaa kynnysmattoa kaikenmaailman hyväksikäyttäjiä vastaan, joten joo, on. Omat rajat pitää aikuisen tunnistaa.
Kyllä on. Ei tunnista omia rajoja eikä tarpeita!
Jos sanoo kumppanille aina kaikkeen kyllä muttei syvällä sisimmässään ole sitä mieltä, se on valehtelua ja näin ollen henkistä väkivaltaa.
Normaali psyykkeellä varustettu ihminen uskaltaa sanoa ei.
Jos ei aseta rajoja tai ilmaise mitenkään pettymystään silloin kun on aihetta, niin ei se hyvä ole. Silloin mies muhii katkerana kasaten sisäänsä pommia, jonka räjähtäessä hän sitten kirkuu kuinka aina pitää tehdä niin kuin nainen haluaa eikä miehellä saa olla mitään omaa. Suuttua ei ole pakko, mutta kyllä myös negatiiviset tunteet on osattava ilmaista.
Naisethan ei koskaan suutu miehilleen.
Ei todellakaan. Kiltti ja mukava on kunnon mies. Ei sellasia kiukuttelijoita jaksa kattella. Pikkuasioista inisijöitä.
Mies saa olla herkkä kyllä.
Mä vähän veikkaan että tässä ei nyt puhuttu siitä, että asettaisi rajoja itseään koskien, vaan että laittaa akan kuriin.
Eikö se ole vähän reppanaa ja tyhmyyttä? Mistä johtuu?
Veikkaan että saisin sut suuttumaan..
Ei minusta, olisi ihana jos löytyisi mies joka olisi aidosti sellainen.
Arvostaisin sujuvaa arkea. Ja vielä enemmän sellaista ihmistä.
Oma mielipide olisi hyvä. Ei kai ole pakko naksahdella ja suuttua koko ajan. Asiat selviävät keskustellen.
On, miehen on pakko olla vähän jännä ja arvaamaton. Semmonen jännä... semmonen et ei tiedä suuttuuko se, ja sen pitää suuttua muille mut ei mulle, se jännittää. Ei juma se on hottia kun mies saa kohtauksen ja huutaa jollekki toiselle naiselle jota vihaan. Nam!
En jaksaisi perässä vedettävää joo joo-miestä.
Jos mies aina myöntyy, hän on tossukka vaikka omaa tahtoa. Todella turn off.
Minusta tarve jatkuvasti "asettaa rajoja" parisuhteessa kertoo siitä asenteesta, että koko suhde on jonkinlainen kieroutunut valtataistelu.
Eli jos nainen käskee sinun hypätä kaivoon, sinä teet sen? Tuskin kukaan sellaista miestä haluaa, joka suostuu mihin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tarve jatkuvasti "asettaa rajoja" parisuhteessa kertoo siitä asenteesta, että koko suhde on jonkinlainen kieroutunut valtataistelu.
Rajojen asettaminen on tervettä. Jos minä en halua peppuseksiä, on vain tervettä asettaa raja siihen eikä suostua kumppanin mieliksi. Noin esimerkiksi.
Up