Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan pannut vierasta, raskaana olevaa, naista?

Vierailija
31.10.2024 |

Tähän astisen elämäni paras pano on, kun nussimme raskaana olevan naisen kanssa. Menin sisään takaa päin.

Oletko koskaan pannut vierasta, raskaana olevaa, naista?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kauan aikaa sitten eräässä chatissa vastasin raskaana olevalle naiselle ja sovittiin panotreffit. Luulin vedätykseksi, mutta eipä ollut.

Mentiin rouvan kämpille ja alettiin heti eteisessä kiimaiseen toimeen.

Halusi vielä pajaalla.

Vierailija
2/27 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni en. Mutta olen antanut vieraan naida omaa raskaana olevaa vaimoani

Vierailija
4/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ap menit sisään takaapäin, miltä siellä sisällä näytti?

Vierailija
5/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta paria raskaana olevaa miestä ja yhtä muunsukupuolista olen pannut salaa, heidän huomaamattaan.

Vierailija
6/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ap menit sisään takaapäin, miltä siellä sisällä näytti

No miltä siellä ihmisten kotona näyttää???

Vierailija
7/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehensä sammui ja johonkin piti tyrkätä. Sain kylläpyörältä kaupan päälle klamydian

Vierailija
8/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni ole moista tehnyt. Omankin tiineenä olleen rouvani painaminen tuntui aavistuksen tungettelevalta.

Vierailija
9/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pannut vieraan kanssa ollessani raskaana :) 

Vierailija
10/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut vierasta raskaana olevaa nuorta naista. Lusikasta rakasteltiin ja samalla hyväilin pyöreää vatsaa. Tämä tapahtui pari vuotta sen jälkeen kun selvisi, että vaimo oli tehnyt samaa. 

Vierailija
11/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut vierasta raskaana olevaa nuorta naista. Lusikasta rakasteltiin ja samalla hyväilin pyöreää vatsaa. Tämä tapahtui pari vuotta sen jälkeen kun selvisi, että vaimo oli tehnyt samaa. 

Siis lusikalla kiimalimat.

Vierailija
12/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset naiset eivät ole ansainneet vauvaansa, eikä miestään. sairasta.

Vierailija
13/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani oli suhde raskaana ollessaan. Eihän se nyt ihan terveeltä hommalta vaikuttanut, eikä vaikuta edelleenkään. Mutta itseäni raskaana olevat kiihottaa ja haluaisin rakastella raskaana olevaa. 

Vierailija
14/27 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran osa on tätä toteuttanut, niin kertokaa kokemuksia.

Vierailija
15/27 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli raskaana mutta sinkku, oli vielä ihana nainen jota muistelen lämmöllä. Terveiset vaan heidille

Vierailija
16/27 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut yhtä sinkkua raskaana olevaa nuorta naista. 

Ruettiin juttelemaan yhdessä treffi sivustolla ja pitkän juttelun jälkeen sovittiin tapaaminen huoltoaseman kahvioon. En tiennyt vielä silloin hänen raskaudesta, mutta heti kertoi että hän on raskaana ja tietoisesti haluaa yksin lapsen. Ja sanoi suoraan että tarvitsee jonkun vaki miehen kenen kanssa harrastaa seksiä raskauden aikana. Pienen harkinnan jälkeen suostuin siihen ja se kyllä kannatti. Siitä päivästä lähtien kävin panemassa hänen ehdoillaan ja haluillaan ihan loppuun asti. Viimeinen kerta oli yksi ilta kun hän seuraava aamuna synnytti. Ja se nainen halusi seksiä paljon ja oli ihan ihme hulluja kausia kun tuntui että mikään ei riitä ja halusi kokeilla kaikkea mahdollista.

Synnytyksen jälkeen oltiin viestien kautta yhteyksissä ja vaihdettiin kuulumisia ja yhden kerran nähtiin nopeasti jotta voin antaa pienen lahjan. Kiva kokemus!

Vierailija
17/27 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tyttöystäväni kanssa sopimus, että saan panna vierasta naista, jos pystyn perustelemaan miksi se kokemus on täysin ainutlaatuinen ja hän ei sitä pysty mitenkään antamaan.

Siinä sitten kävi niin, että työpaikalla eräs nainen tuli raskaaksi ja siinä oli sille naiselle sellaiset seuraukset, että se tuli ihan kestokiimaiseksi. Kertoi tuon mulle toki vasta jälkeenpäin, mutta alkoi toki siinä sitten flirttailemaan mulle vaikkei ole ikinä ennen osoittanut mitään kiinnostusta. Oli kyllä hienoa leikkiä sen kanssa, kun se todella sai orgasmeja parin sekunnin sormetuksella tai klitoriksen hieronnalla. Pannessa sama juttu, sai panon aikana useita orgasmeja.

Tyttöystäväni ymmärsi kokemuksen ainutlaatuisuuden, kun kerroin sille asiasta.

Vierailija
18/27 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaalleen joo. Olimme aikaisemmin jo naineet mutta koska meillä oli välimatkaa paljon niin eipä oltu nähty. Nyt hän oli raskaana ja tuli poikkeamaan. Parvekkeella hän aloi hyväileen minua ja siitä sitten olohuoneen sohvalle jossa lähetyssaarnaajassa jatkettiin. Ilman kumia.

Vierailija
19/27 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vierasta vaimoa mutta omaani useita satoja kertoja, ellei enemmänkin raskauksien aikana. Hänkin tuli aina kyltymättömäksi seksistä ja sai ja vaati hurjasti orgasmeja. Voin hyvinkin kuvitella, että joku sinkku nainen raskaana haluaisi jonkun miehen helpottamaan jatkuvaa kiimaa. Enkä ihmettelisi sitäkään, että joku parisuhteessa oleva raskaana oleva kävisi vieraissa helppottamassa oloa, jos oma mies on niin tyhmä, ettei suostu seksiin raskaana olevan naisensa kanssa. Näitäkin kuulemma on. 

Vierailija
20/27 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut yhtä sinkkua raskaana olevaa nuorta naista. 

Ruettiin juttelemaan yhdessä treffi sivustolla ja pitkän juttelun jälkeen sovittiin tapaaminen huoltoaseman kahvioon. En tiennyt vielä silloin hänen raskaudesta, mutta heti kertoi että hän on raskaana ja tietoisesti haluaa yksin lapsen. Ja sanoi suoraan että tarvitsee jonkun vaki miehen kenen kanssa harrastaa seksiä raskauden aikana. Pienen harkinnan jälkeen suostuin siihen ja se kyllä kannatti. Siitä päivästä lähtien kävin panemassa hänen ehdoillaan ja haluillaan ihan loppuun asti. Viimeinen kerta oli yksi ilta kun hän seuraava aamuna synnytti. Ja se nainen halusi seksiä paljon ja oli ihan ihme hulluja kausia kun tuntui että mikään ei riitä ja halusi kokeilla kaikkea mahdollista.

Synnytyksen jälkeen oltiin viestien kautta yhteyksissä ja vaihdettiin kuulumisia ja yhden kerran nähtiin nopeasti jotta voin antaa pienen lahjan. Kiva kokemus!

Mitä kaikkea mahdollista kokeilitte? Mutta hyvä että on löytynyt noin fiksu ratkaisu raskauden aikana..