Tottuuko liian isoon penikseen?
Poikaystävällä sen verran iso, että on vaikea saada sisään liukkarista huolimatta ja usein osuu "pohjaan" joka sattuu. Tulee usein riitaa seksistä, enkä tiedä mitä tehdä. Poikaystävä on sanonut, että kyllä löystyy jos harrastaa seksiä, mutta eihän se nyt ihan niin toimi. Myös suihin ottaminen on vaikeaa, kun ei meinaa saada suuhun kokonaan. Entisten kanssa ei ollut tällaisia ongelmia.
Kommentit (31)
Opiskelin lontoossa ja seuristelin mustan miehen kanssa, jolla oli 29cm pitkä ja tosi paksu, oli itse mitannut. Oli aina hankalaa harrastaa seksiä, mutta jossain vaiheessa oppi miten sen pystyy jotenkin tekemään.
Ihan on todellinen ongelma. Naisen pillu voi olla myös niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on todellinen ongelma. Naisen pillu voi olla myös niin pieni.
Jos naisten pillut on kiihoittuneina tutkimusten mukaan 15-17cm syviä, niin enemmistölle naisista ei mahdu 20cm tai pidemmät penikset kokonaan sisään. Emättimiä on eri muotoisia, joten silläkin on merkitystä kuin iso penis mahtuu.
Tuo on kopioitu wikipediasta:
Emätin on muodoltaan putkimainen. Sen koko ja muoto vaihtelevat kuitenkin yksilöllisesti, mikä voi aiheuttaa esimerkiksi sen, että sama yhdyntäasento tuntuu eri naisista erilaiselta. Emättimessä on tunnistettu viisi perusmuotoa sen mukaan, millä tavoin emätin laajenee pohjukkaa kohti: tasalevyinen, kartiomainen, kurpitsansiemenen muotoinen, sydämen muotoinen ja etanan muotoinen
Kyllä se suu venyy ja varsinkin kun pääsee hampaista eroon.
Tero se vaan jaksaa keksiä tarinoita tänne
En ainakaan itse tottunut eli suhde loppui, tosin ei muutenkaan ollut riittävästi yhteistä.
Eipä se yhdynnän kivuliaisuus mikään plussa ole, pitää olla yhteensopiva myös sillä saralla.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvinainen ongelma jos on edes todellinen.
Mulla/meillä on. Toki nainen on todella piukka ja kaikki ruumiinaukot pieniä. Toodella varovaisesti aloitellaan aina pilluun paneminen, peppuseksi (siis penetraatio on ehdottoman mahdotonta nou-nou) ja suuseksi on haastavaa, on harvoin ja vähän. Mutta muuten onkin sitäkin parempaa molemmin puolin. <3
Löysää pillua en ole ikinä tavannut (on ollut 4 ja 5 lapsen äitejä, joita fistannut helposti, jopa toisen eka kerta nyrkkinaintia, tosin isot on kädetkin mulla). Muutenkin anaaliseksi muutama kerran jäänyt haaveeksi tyyppien kanssa, vaikka tosi monet fantasioi saavansa kerrankin kunnon paksua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule ikinä löystymään ja mahtumaan. Pillun syvyys ei kasva mihinkään. Isolla kalulla pitää naida niin, että nainen määrää sopivat asennot, tahdit ja sen kuinka syvälle työnnetään. Jos mahtuu kokonaan, niin varmis konsti estää kohdunkaulan kolistelu on työntää kalu pohjaan asti ja pitää se siellä. Sen jälkeen kirnutaan siitä niina kauan että nainen saa orgasmin. Päällä ollessa nainen säätää miten panee ja miten ottaa miestä.
Isokaluisen on nyt vain totuttava,ettei järeällä aseella kolhita ja runnota naista. Sama juttu suuseksissä, jossa isoa kalua ei mene kuin puoli pituutta naisen suuhun. Silloinkin nainen määrää tahdin ja syvyyden.
Jos mies ei näitä ymmärrä on tyhmä tai itsekäs tai molempia.
Mulle naurettiin täällä palstalla kerran kun aloitin ketjun että miehen ei mahdu pieneen suuhuni. Ei iso - siis todella iso - ole sekään miehellä mikään itseisarvo vaan ongelmaa tulee. Ei sovi yhteen kenen kanssa tahansa. Naisen kehon koko ei kuitenkaan ole suoraa suhteessa sisäelinten kokoon.
Mutta joo siis tottuu ja hyväksyy itsensä ja tosiasiat (suuseksi usein haaste, anaaliseksi todella usein jää pois..., (itsellä siis tooodella paksu mulkku) ja kun opettelee sen kaa elämään, palaute on aivan mahtavaa (toki oon muutenkin mahtava tyyppi...)
Vuosienkin päästä naiset laittelee viestiä kuinka upeeta oli ja ovat tulossa x ja oispa mahtava "nähdä" ja kivaltahan sellainen tuntuu (mun munakin tuntuu kivalta!!!).
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo siis tottuu ja hyväksyy itsensä ja tosiasiat (suuseksi usein haaste, anaaliseksi todella usein jää pois..., (itsellä siis tooodella paksu mulkku) ja kun opettelee sen kaa elämään, palaute on aivan mahtavaa (toki oon muutenkin mahtava tyyppi...)
Vuosienkin päästä naiset laittelee viestiä kuinka upeeta oli ja ovat tulossa x ja oispa mahtava "nähdä" ja kivaltahan sellainen tuntuu (mun munakin tuntuu kivalta!!!).
Vastasiko tämä itsetyydytyksesi aloittajan kysymykseen?