Meinaako teilläkin mennä kuulo, kun heitätte lasia lasinkeräysastiaan?
Taloyhtiön roskahuoneessa on normaali vihreä keräysastia lasille ja aaaaah, kun korviin sattuu kun sinne lasia heittää.
Kommentit (26)
Ei lähde kuulo, mutta pelkään ettei lasia lentele sieltä mun kasvoihin!
Vastamelukuulokkeet auttavat vähän.
Ongelma? kun oikeaita sellaisia ei ole.
Oon herkkä kuulolta joka paikassa. Ei oikeastaan siinä kärsi juuri, koska laitan kerralla vähän ja salamana kansi kiinni. Pelkään että melu kuuluu asukkaille muualle. En laita usein sinne, koska en osta lasia mielellään, jos se pitää rikkoa. Kova ääni se on kieltämättä jos menee pohjalle. Pelkään että sirpaleita lentää sieltä, siksi kansi äkkiä päälle ja raosta sisään.
Kyllä. Se kovaääninen kilinä särkee korvia, niin että tuntuu ihan fyysisesti kipuna korvissa ja korvissa humisee pitkään sen jälkeen. Luulin tosin että johtuu vain migreenistä tai adhd:sta ja että muilla ei yleensä ole samaa ongelmaa. Mutta näköjään on sitten muillakin.
Mä aina hivutan lasiroskat muovipussilla mahdollisimman alas.
Kyllä se on aika ärsyttävää lasia noihin tiputella kun heti on naamat naapureiden ikkunoissa kun pitää nähdä että kuka kilistelee.
Meinaa. Ihan hirveätä kuunnella.
Sama kun joskus ulkomailla metrojunat pitävät semmoisia paineilmasihahduksia. Tulee semmoinen tunne että jahas, sinne meni taas 5 % kuulosta.
Laitan lasipurkin kannen väliin, pitelen korviani ja tönäisen purkin sisään.
olet hidas, pistä se luukku kii ennenku lasi rippuu pohjalle.
Vierailija kirjoitti:
On kaamee ääni!
Kaamea on.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Tästä syystä en aina edes lajittele lasia, koska jos astia ei ole lähes täynnä ja pysty niitä sinne asettelemaan sirpaleita vaan lentää kun ne osuu astian pohjalle.
Nappikuulokkeet tai korvatulpat korvassa pakko olla, silti kansi salamana kiinni.
Joo ja kun sitä ei sen korkeuden takia pysty tiputtaa "hiljaa" :D yleensä teen niin että pudotan lasin ja sitten äkkiä sormet korville.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat lasia kasvoihin? 😂😂😂
Käytän kuulonsuojaimia tuossa hommassa, koska on takuulla vahingollista kuulolle ilman suojausta.
Ylös. Tämä on nimittäin todellinen ongelma.