Te, joita luullaan aina nuoremmaksi kuin olette
Pidättekö myös itse itseänne nuoren näköisenä? Minä näytän omissa silmissäni ihan ikäiseltäni ja jo vähän kulahtaneelta, mutta silti saan jatkuvasti näitä yli kymmenen vuotta alakanttiin meneviä arvioita.
Kommentit (26)
Mieheni on 63 ja häntä luullaan 3-kymppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyyteni (150cm) saa minut näyttämään nuoremmalta kuin olen. Kasvoissa ei juonteita. Muutama harmaa ilmestynyt ohimolle ja otsaan. Näyttää kuin hiuksissani olisi kiillekuitua tai ohuen ohutta rautalankaa normivärin seassa. Olen hoikka.
N34
Minä olen 156cm matala pulska niin kaikki luulevat teinitytöksi.
N. 47
Näytän ehkä 41 vuotiaalta, käytän farkkuhaalareita ja lippis takaperin
M.67
Kerran eräs kuminuken näköinen mies, kuin olis kauneusleikatut kasvot , sanoi vaimostaan, että näyttää ikäiseltään, joten jäin miettimään, mitä tarkoitti?
Vierailija kirjoitti:
Näytän tasan ikäiseltäni, omasta mielestäni. Kolme viikkoa sitten jäi viimeksi viinipullo Alkoon kun se parikymppinen myyjä kysyi henkkareita enkä todellakaan kanniskele passiani mukanani. En tiedä mistä tämä johtuu.
N43
Itsellä henkkarit mukana aina,koska paperit kysytty 18 täytettyäni liian usein, eli suhteessa 80/100%. Paperikyylät ovat yleensä joko todella nuoria tai vitt upäisiä keski-ikäisiä pätemisen tarpeen puutteessa olevia lehmiä. Miehet eivät KOSKAAN ole papereita ei kyselleet lukuunottamatta teinivuosien pokekohtaamisia. Poikkeuksetta vain naispuoliset kysyvät ikääsi. No, useamman kakaran olen kovaäänisesti nolannut kassalla 'Minä olin kuule työelämässä jo ennen kuin sinä olit syntynytkään'. Naama punaisena nämä pikkutytöt sitten naputtelevat kuitin. Erikoista oli, kun itseäni n 20 v nuorempi hlö osti jälkeeni tupakkaa,eikä papereita kysytty toisin kuin minulta. Heitin siihen tilanteeseen sitten,että ' eikö sinua(kassaneiti) huolestua myydä päihteitä minua nuoremmille, mikset kysy häneltä papereita,vaikka olen parikymmentä vuotta vanhempi?' Olisitte nähneet sen h..ran ilmeen.
Olen 50+ mutta hieman lapsellisen näköinen ja pukeudun nuorekkaasti. Minua luullaan usein 5-10 vuotta nuoremmaksi.