dippi.fi Kokemuksia?
Kommentit (15)
Yhden kerran ehtinyt vasta kokeilemaan, joten ei vielä pidempiaikaista kokemusta kestävyydestä.. Viikonlopun yli ainakin olleet ja pysyneet hyvin. Ensimmäisellä kerralla sai parisen tuntia kulumaan kynsientekoon, ohjeet onneks olivat kyllä helpot ja selkeät.
Opettelua siis vaatii, että tekeminen nopeutuisi, mutta toistaiseksi ei huonoa sanottavaa!
Minä olen vasta kerran tehnyt kynnet. Menee kyllä varmasti aikaa, että oppii tekemään hyvät kynnet. Vaikka on ohjeet mukana ja niitä noudatin, niin oli haastavaa. Poistin kynnet ohjeen mukaisesti Remove solutioniolla ja lakkaus ei meinaa lähteä kynsistä millään. Hyvä tuote jos osaa tehdä, mutta itsestä tuntuu tällä hetkellä, että tekisi mieli heittää vesilintua koko kit:illä. Jotenkin vaivalloisempaa tehdä näillä vs. geelilakoilla.
Onko lisäkokemuksia? Miten poistetaan?
Mikä tekemisessä kestää niin kauan? Mainostaa nyt kauheasti ja vähän kiinnostaa.
Ensimmäisellä kerralla meni 2-3h, kolmas kerta jo tunnissa valmis. Poistaminen on kyllä työlästä, mutta itselläni kestää parhaiten mitä geeli tai rakennekynnet! Kestää käsillä tekemistä ja vedessä läträämistä todella hyvin.
Mulla se massa kerääntyi vaan sellaseksi paksuksi klöntiksi kynnen päälle vaikka kuinka teki ohjeen mukaan. Vähemmän jos laittoi set-lakkaa niin tuntui, että vaan siirsi alempia kerroksi.
Myin pois ja jatkan geelaamista.
Kiinnostaisi pitääkö kerrosten välissä odotella lakan kuivuminen samalla tavalla kuin normilakoissa? Parasta geeleissä on juuri se että ne on heti käyttövalmiit uv-lampun takia
Todella tyytyväinen. Kestää hyvinä pitkään ja poisto meni helposti kun seurasi ohjetta. Tykkään ja tilasin jo lisää värejä.
Eka kerralla tuli klöntit, toka kerralla osasin laittaa ohuet kerrokset. Set-liuosta reilusti ja 2 kertaa. Tosi hyvä tuote.
Tein tänään ekat ja todella helppoa tehdä, tuli ihan siistit, ei mitään klönttejä. Poistaminen vielä kokematta, mutta uskon, että kärsivällisyys ja ohjeiden noudattaminen auttaa. Laittaminen kesti minulla 1,15h ja todellakin luin ohjeet kunnolla. Suosittelen.
Onko muita kokemuksia näistä? Kiinnostaisi tilata
Tilasin heinäkuun puolivälissä, mutta pakettia en ole vieläkään saanut... Syyttivät kuljetusyhtiötä ja lähettivät uuden paketin, mutta taas sama homma. Asiakaspalvelu ystävällistä, mutta tähän asti katteettomia lupauksia. Myös tosiasiallista taustayritystä peitellään jostain syystä. Se ei ainakaan lisää omassa tilanteessani luottamusta ko. Firmaan... Kuulostikin melkein liian hyvältä ollakseen totta.
En tykännyt lainkaan. Sotkuista puuhaa ja huono lopputulos. Kokeilin kaksi kertaa ja teen mielummin normi geelikynsiä jatkossakin UV lampulla!
Miksi tekeminen kestää noin kauan? Onko kuivimisajat tms?
??