Muut ylpeilee sillä, että on varaa ostaa sähköpyörä. Mä ylpeilen sillä, ettäjaksan polkea ihan peruspyörällä
Kommentit (25)
Kuka ylpeilee? Nekö jotka ajaa sähköpyörällä? Onhan toi ihan kätevä kun tulee keskimäärin 60km päivässä poljettua sulan maan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ylpeilee? Nekö jotka ajaa sähköpyörällä? Onhan toi ihan kätevä kun tulee keskimäärin 60km päivässä poljettua sulan maan aikaan.
Mutta eihän se oo kuntoilua, kun moottori tekee työt. Kaikki muut vetää tuhatta ja sataa aina mun ohi kun mä ite kitkutan hikihatussa perusmankelilla etenpäin. 🤣 Ap
On eri kiva mennä mökille sähkiksellä, matkaa 40 kilsaa ja julmetusti mäkiä, tavallisella pyörällä en viitsisi lähteä, sähkiksellä se on ilo. Polje sinä ihan rauhassa tavallisella pyörällä, ei minua haittaa.
Just hyvä kapistus. Pitäisi itsekin hankkia. Mikäköhän olisi hyvä sähköpyörä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Helkama -merkkinen sähköpyörä ja on ollut hyvä. Netissä on noita https://www.vitamiini.org/paras-sahkopyora/ eri testejä mistä kannattaa katsoa myös
Ole lahjomaton kuten Fatim Diarree. Ei lahjusta, mutta ilmainen sähköpyörä.
Vierailija kirjoitti:
Husqvarna
Satula on värähtelevä sähköinen. Satulaan voi vitjoilla myös liittää rekvisiittaa.
Jaa sä olet se joka haisee sianlietteeltä työpaikalla.
Mikä ihmeen ongelma se toisten sähköpyörä joillekin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän se oo kuntoilua, kun moottori tekee työt. Kaikki muut vetää tuhatta ja sataa aina mun ohi kun mä ite kitkutan hikihatussa perusmankelilla etenpäin. 🤣 Ap
Ei se sähköpyöräkään polkematta liiku, sähkö vain avustaa.
Sähköfatbikella meen maasta toiseen.
Tavan pyörällä työmatkat (22 kilsaa eestaas) ja kauppareissut.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu käyttötarpeesta ja omista mieltymyksistä. Ihan kuten mikä tahansa pyörä. Joku triathlonpyörä on loistopeli triathlonin pyöräilyosuudella, mutta kauppareissuilla se ei oikein worki.
Minä olen polkenut manuaalilla pyörällä tänä vuonna yli 2200 km, sähköpyörää en halua.
T. täti 57 vee
Vierailija kirjoitti:
Minä olen polkenut manuaalilla pyörällä tänä vuonna yli 2200 km, sähköpyörää en halua.
T. täti 57 vee
No ei noin vähällä ajolla sähkistä mihinkään tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sähköpyöräkään polkematta liiku, sähkö vain avustaa.
Kevyesti ralletellen menee ylämäet sähkiksellä kun luomulla saa pusertaa hikikarpalot otsalla,itselläni on sähköpyörä niin kyllähän se vähän huijaamiselta tuntuu.
Sanoisin että jollain tuntuu olevan heikko itsetunto.
Kyllä mä saatan joskus kertoa miten hienoa on ollut käydä pyörälenkillä sähköläskillä, mutta itselleni se on sen verran arkinen kapistus, etten koe sitä varsinaisesti ylpeyden aiheeksi. Enkä etenkään sen puoleen, että sen ostamiseen tarvitsisi jotenkin erityisesti rahaa. Toisaalta en koe alemmuutta siitäkään, että käytän avustusta, kyllä sellainen muutaman tunnin lenkki mäkisessä maastossa on ihan liikuntaa, vaikka hieman avustusta käyttäisikin. On helpompi käydä vähän pidemmälläkin, kun tietää aina pääsevänsä takaisin kotiin lisäämällä avustusta vaikka voimat meinaisivatkin loppua.
Toisaalta kertoo kyllä ajatuksenjuoksusta sekin, että on joku ylpeyden aihe jos jaksaa polkea pyörää ilman avustusta.
Kaiken kaikkiaan jotenkin outo aloitus. Ehkä ap on kaltaistensa seurassa?
Mä keskityn lähinnä ajamaan polkupyörällä, oli sitten sähkötön tai sähköllinen, ja jätän ylpeilyn ihan muille.