elämä on pelkkää vastoinkäymistä
En jaksa edes avata kaikkea mutta onko muuta mahdollisuutta kuin kuolla että pääsee tästä pois?
Kaikki valinnat on vääriä ihan sama kuinka kauan ja järkevästi yritän pohtia ennen päätöstä, aina menee väärin. Yhden ongelman saa ratkaistua niin kaksi tulee tilalle. En pysty nauttimaan mistään hyvistä asioista elämässä kun paskaa tippuu taivaalta jatkuvasti. Kukaan ei ymmärrä minua. Kukaan ei ymmärrä miten syvällä uin. Kaikki vaan komentaa että on pakko jaksaa ja väittää etten voi olla väsynyt ja että voin itse vaikuttaa valintoihin. Vi**u kun en voi! Vaikka kuinka yritän. En jaksa enää päivääkään. Kukaan ei kuuntele jos haluan jutella kun heti alkaa syyttely tai selittäminen miten itsellä menee vielä huonommin.
Kommentit (10)
Lähdetään siitä mikä on se todellinen ongelmasi?
Ja lisäksi tietenkin tilanteesi. Täytyy keskittyä olennaiseen ihan ensiksi.
Olen todella pahoillani, vaikka ei se sinua mitenkään auta.
Tässä maassa ihmiset voivat todella pahoin.
Toivotan tsemppiä.
Kerro onko joku asia tai ongelma sellainen joka täytyisi saada hoidettua tai ratkaistua, onko sellaista?
Vai onko sulla nyt vain sellainen paha olotila jonka vuoksi tunnet nyt näin?
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pahoillani, vaikka ei se sinua mitenkään auta.
Tässä maassa ihmiset voivat todella pahoin.
Toivotan tsemppiä.
Tässä on kaikki ysärin laman ikävyydet tulossa toistona. Voimia kaikille joilla on vaikeaa.
Mistä sinun pitäisi päästä pois? Voisitko kertoa.
Konkretisoi se asiasi. Konkreettinen ongelma.
Kaikki on paskaa ja kukaan ei ymmärrä, kuulostaa ihan normielämältä. Oliko joku oikea ongelma?
Mä sanon että ei oo todellakasn susta kiinni. Vika on ulkopuolella, eli ympäristössä, yhteiskunnan rakenteissa. On äärimmäisen vaikeeta pärjätä.