Opiskelijat/ työkkärin kautta
Aloitin opiskelun kesällä. Saan työmarkkinatukea opiskeluun. Opinnot kuitenkaan ei ole lähtenyt sujumaan kun mitään apua ei mihinkään saa koululta. Kokoajan joku juttu vastustaa, jotain puuttuu, joku ei toimi jne.
Minulla mennyt motivaatio tähän kouluun ihan kokonaan, ahdistaa kun maanantaina pitäisi mennä työhönoppimaan ja ei kiinnosta yhtään. Sekin kuukauden jo siirtynyt enkä ihmettelisi vaikka siirtyisi taas.
Haluan lopettaa tämän koulun mutta miten voin jos en löydä töitä? Periikö kela tuet takaisin?
Olen koko viikon hakenut työpaikkoja alkuperäisestä ammatistani. Laittanut hakemuksia jopa eri paikkakunnalle ja olen valmis muuttamaan jos saan töitä. Mistään ei ole kuulunut mitään ja olen todella ahdistunut että pitäisi mennä sinne harjoitteluun, koko alakin tuntuu typerältä että miksi edes halusin lähteä tälle alalle. Huonoin palkka mitä voi olla, älyttömän paljon työtä ja työajat huonoimmat mitä voi olla. (pesee lähihoitajan hommatkin huonoudellaan)
Eli lyhyesti miten voin lopettaa koulun mahdollisimma pian ilman että tuet lähtee tai peritään takaisin jos en saakaan töitä nopeasti.