Milloin kävit viimeksi Mäkkärissä?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Ateriat jo maksaa perinteisen lounaan hinnan joten jäännyt pois.
Tottakai se maksaa, missä saat ilmaisia lounaita?
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten, Puolasta laitoksista raahattu antibioottiliha ei houkuta. Teen mieluummin itse.
Miten teet itse antibioottilihaa?
Pari viikkoa sitten kävin. Mäkkärin ranskalaiset cheddar dipilillä ovat suurta herkkuani, voisin syödä niitä joka päivä jos mäkkäri olisi kotini vieressä. Sinne on tosin muutama kilometri matkaa ja se on ostoskeksessa sisällä niin tulee usein käytyä jos siellä asioin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla toissatalvena, tulimme Tampereelle kolmen tunnin junamatkan jälkeen ja oli tarve päästä vessaan ja lepäämään. Olimme syöneet noin puolet aterioistamme, kun sieltä ryntäsi joku työntekijä, joka oli tekemässä työhönottohaastattelua viereisessä pöydässä ajamaan meitä ulos. En ymmärrä syytä. Häntä näytti ärsyttävän, että puhuimme ruotsia ja hän mainitsi tästä haastateltavalleen ja naureskeli päälle jotain "bättre folk" -juttua.
Eipä olla sen jälkeen käyty. Ihan, se on morjääns nääs.
Miksi lähdit pois? Minä olisin vain mulkaissut takaisin ja jatkanut syömistä vastaamatta sanaakaan. Ja lopuksi jättänyt pöydän erityisen likaiseksi.
Eiköhän se tonnin menetys, kun emme enää siellä rasistien paikassa käy, riitä kostoksi. Toivottavasti kyseinen "pomot
Rasistien paikassa? Sinulla taitaa olla ihan muita ongelmia. Ottamaton lääke ei auta.
Vuosia sitten. Kukaan itseään kunnioittava ei syö mäkissä, hesessä yms.
Viimeksi eilen. Oli hyvää, taas kerran.
Torinossa 5 vkoa sitten. Kyllä on tuotteissa eroa, pihvi tehty kunnon paikallisesta lihasta. Ihan eri hampparivaihtoehdot jne.
Suomessa viimeksi kai 10-15v sitten
Vierailija kirjoitti:
En käy enää ketjuburgerpaikoissa kun tarttee tilata automaatista. Viimeksi siitä tilauksesta riitelin henkilökunnan kanssa ja päätin etten enää mene.
Älä riitele. Rakasta.
On siitä jo vuosia, koska olen siirtynyt Wolttailuun. Tilaan edelleen mäkkäristä ehkä noin joka toinen kuukausi.
En edes muista. En ainakaan viimeiseen 10 vuoteen.
Lontoossa maaliskuussa, kun ei ollut Heseä. Vaikka en sielläkään usein vieraile. Tykkään enemmän Picnicin patongeista kuin burgereista.
Sain kerran 50 euron lahjakortin Mäkkäriin. Pitkään sain kulutella sitä.
Just maanantaina kävin! Otin vaniljapirtelön.
Nugetteja saa paljon halvemmalla Lidlistä, mitä järkeä niitä on hakea Mäkkäristä?
En muista, varmaan joskus 20 vuotta sitten
Varmaan joskus 90-luvun loppupuolella.
Olen käynyt elämäni aikana kerran, mutta oli pakko kun kaveritkin meni.
Bättre folk tajusi olevansa alempi elämänmuoto ja häipyi pois paikalta vähin äänin kuten kuuluukin.