Milloin kävit viimeksi Mäkkärissä?
Kommentit (100)
Taisi olla yli vuosi sitten. Ei tällä paikkakunnalla edes ole mäkkäriä. Muutenkin tulee harvoin ostettua tuollaisista paikoista mitään.
1998.
Oltiin broidin kanssa pämppäämässä vähillä rahoilla ja haettiin syömisiksi markan hampurilaisia 13 kappaletta.
Sittemmin aikuistuin ja aloin boikotoimaan yhtä ja toista. Sen aikasella maailmanparannuskiimalla olisin nykyään Elokapinan eturivissä. ;)
Vanhemmiten tasottumut, mutta osa boikoteista pitää.
Ulkomailla tulee joskus käytyä syömässä tupla fliet'o'fish, mutta Suomessa en ole käynyt kymmeneen vuoteen.
Onhan tästä varmaan kymmenisen vuotta
Pari vuotta sitten Portugalissa.
Ateriat jo maksaa perinteisen lounaan hinnan joten jäännyt pois.
Kävin viimeksi silloin, kun se avattiin Tampereella uudelleen tulipalon jälkeen. Mikä vuosi se olikaan? Sen jälkeen en ole käynyt. Pari kertaa olen tilannut kotiin Foororan ja Woltin kautta.
En käy enää ketjuburgerpaikoissa kun tarttee tilata automaatista. Viimeksi siitä tilauksesta riitelin henkilökunnan kanssa ja päätin etten enää mene.
Kymmenisen vuotta sitten. Hesessä olen viimeksi syönyt pari vuotta sitten.
Tammikuussa vuonna 2023. Euron juusto maksoi 2 e! Sen jälkeen en ole käynyt. Pitäkää tunkkinne.;)
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla toissatalvena, tulimme Tampereelle kolmen tunnin junamatkan jälkeen ja oli tarve päästä vessaan ja lepäämään. Olimme syöneet noin puolet aterioistamme, kun sieltä ryntäsi joku työntekijä, joka oli tekemässä työhönottohaastattelua viereisessä pöydässä ajamaan meitä ulos. En ymmärrä syytä. Häntä näytti ärsyttävän, että puhuimme ruotsia ja hän mainitsi tästä haastateltavalleen ja naureskeli päälle jotain "bättre folk" -juttua.
Eipä olla sen jälkeen käyty. Ihan, se on morjääns nääs.
Miksi lähdit pois? Minä olisin vain mulkaissut takaisin ja jatkanut syömistä vastaamatta sanaakaan. Ja lopuksi jättänyt pöydän erityisen likaiseksi.
Olen käynyt tasan kaksi kertaa. Se oli vuonna 1978 kun Stuttgartiin tuli McDonalds. Senjälkeen en ole huvittanut käydä, kotona saa parempaa ruokaa kun tekee itse.
Vuosia sitten, Puolasta laitoksista raahattu antibioottiliha ei houkuta. Teen mieluummin itse.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla yli vuosi sitten. Ei tällä paikkakunnalla edes ole mäkkäriä. Muutenkin tulee harvoin ostettua tuollaisista paikoista mitään.
Maalla on mukavaa. Voitte siellä syödä tillilihaa ja karjalanpaistia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla toissatalvena, tulimme Tampereelle kolmen tunnin junamatkan jälkeen ja oli tarve päästä vessaan ja lepäämään. Olimme syöneet noin puolet aterioistamme, kun sieltä ryntäsi joku työntekijä, joka oli tekemässä työhönottohaastattelua viereisessä pöydässä ajamaan meitä ulos. En ymmärrä syytä. Häntä näytti ärsyttävän, että puhuimme ruotsia ja hän mainitsi tästä haastateltavalleen ja naureskeli päälle jotain "bättre folk" -juttua.
Miksi lähdit pois? Minä olisin vain mulkaissut takaisin ja jatkanut syömistä vastaamatta sanaakaan. Ja lopuksi jättänyt pöydän erityisen likaiseksi.
Eiköhän se tonnin menetys, kun emme enää siellä rasistien paikassa käy, riitä kostoksi. Toivottavasti kyseinen "pomotyttö" on jo työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
En käy enää ketjuburgerpaikoissa kun tarttee tilata automaatista. Viimeksi siitä tilauksesta riitelin henkilökunnan kanssa ja päätin etten enää mene.
Et halua tilata automaatista, mutta kuitenkin jollain laitteella palstailet av:lla? Sinunhan pitäisi lukea kirjaa ja kulkea suksilla kesät talvet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tonnin menetys, kun emme enää siellä rasistien paikassa käy, riitä kostoksi. Toivottavasti kyseinen "pomot
PS. Kun nyt kuitenkin mäkkäri lukee tätä ketjua, niin se oli se mäkkäri Tampereella lähimpänä juna-asemaa. Kyseinen henkilö suoritti työhaastattelua ja näytti ikäänkuin malliksi haastateltavalle, miten heillä toimitaan. Nuori tummahiuksinen nainen. Erittäin epäkohtelias ja asiaton.
Viikko sitten. Olin lasten kanssa uimassa ihan lähellä mäkkäriä ja mentiin sinne syömään, kun oli hirveä nälkä. Mutta ei ole kyllä mun ykkösvalinta, koska ranskalaisetkin on yleensä niin suolaisia, että ällöttää.
Varmaan joskus 15 vuotta sitten. Pelasin nettipokeria läpi yön, sitten teki mieli jotain syömistä ja mäkkäri oli ainoa asia mikä oli auki 24/7.