Millainen olet?
Minä olen aika järkevä, käsittääkseni hyvä kuuntelija sekä kielipoliisi. Näitä nyt esimerkiksi. Lisäksi olen tehnyt kiusallisen paljon kuntosaliaiheisia aloituksia palstalle.
Entä te?
N
Kommentit (10)
Olen pieni, aiemmin vähän ylipainoinen, nykyään hoikka keski-ikäinen nainen, joka lähtökohtaisesti ei pidä ihmisistä ja inhoaa myös sanaa lähtökohtaisesti paitsi silloin kun se sopii, ja tuohon se sopii.
Kärsin huijarisyndroomasta vaikka joskus tajuan osaavani työni erinomaisesti.
En voi sietää epäoikeudenmukaisuutta, ihmisten esineellistämistä, eläinten hyväksikäyttöä, luonnon tuhoamista enkä sisällötöntä viihdettä. En tiedä nimeltä yhtäkään tubettajaa tai "somevaikuttajaa". Eivät kiinnosta.
Juon kirjoja ja teetä ja kahvia. Katson Kaurismäen ja Almodovarin elokuvat.
Jos kohtaan minut, todennäköisesti en hymyile, mutta käyttäydyn aina kohteliaasti ja asiallisesti.
*kohtaat: korjaus edelliseen (viesti nro 3).
Ärsyynnyn jos minulta koetetaan urkkia sitä millainen oikeasti olen.
Vanha ystävällinen herrasmies, joka kunnioittaa perusarvoja ja perinteisiä perhearvoja, suree miten maamme tuhotaan kaikella normaalin elämän vastaisilla vouhotuksilla.
Keski-iän ylittänyt, sinkku nainen. Lapseton. Itsenäinen. Hyvässä virassa, toimeentulo hyvä.
Älykäs, kriittinen ja uskallan esittää rakentavaa kritiikkiä, en sorru typeriin kiistoihin. Väittelen mielelläni järkevästi jos mahdollisuus siihen.
Tällä palstalla käyn siloin tällöin mielenkiinnosta ja jaan omisa mielipiteitäni niille harvoille järkeville johin täällä saattaa törmätä jos hyvä tuuri käy ja milloin - aivan liian harvoin - on jotain mistä voisi keskustella jos typerykset eivät syöksyisi paikalle pilaamaan ketjua.
Itsestäni vielä; en asu Suomessa, olen muuttanut ulkomaille jo kolmisenkymmentä vuotta sitten. Sekin yksi syy miksi välillä on kiinnostavaa seurata mistä siellä nyt kohistaan. Sain korkeamman koulutuksen Suomessa aikoinaan, ja kun valmistuin yliopistolta hakeuduin aika pian ulkomaille töihin missä nyt siis edelleen olen.
Olen eritäin hyvin yksin viihtyvä mutta hyvien ystävien seura on tärkeää. Olen eläinrakas, rakastan luontoa ja merta. Olen liikunnallinen, käyn mielellään patikoimassa milloin siihen on mahdollisuus.
Olen rohkea ja päättäväinen, kun tiedän mitä tahdon pyrin siihen periksi antamatta. Elämäniloinen, huumorintajuinen - hyvää sarkasmia rakastan. Luen paljon, haluan oppia koko ajan uutta, ennakkoluuloton.
Tässä nyt pieni raapaisu minuun!
Minä olen tämä ja palstahullu olen ollut jo todella kauan. Olen sitä mieltä että kyllä tästä palstailusta jotain hyötyä on ja että tieto leviää täältäkin jonnekin. Ap olet kielipoliisi - mä saatan olla sekin, jota joku haukku jo ruotsinkielenhulluksi. Olisi kiva jos jotkut kirjoittaisivat aloituksensa molemmilla kielillä jos vain pystyvät tai uskaltaisivat edes yrittää. Meidän täytyy 'kuulua' Ruotsiin' ja Baltiaan. On myös paljon niitä Baltian maista, jotka ovat päätyneet Ruotsiin ja osaavat siis ruotsia eivätkä suomea ja se on Pohjoismaiden yhteinen kieli, ei englanti.
Olen tehnyt ilmaiseen jakeluun kirjan, joka auttaisi ihmisiä tärkeään taitoon ja harrastukseen, mutta tarvitsen kansalaispalkan omaan elämiseeni ja jatkaakseni toimintaani kulttuurimme säilymisen hyväksi omalta osaltani siinä mihin itse pystyn.
Mitä sinä voisit tehdä 'ilmaiseksi' jos saisit kansalaispalkkaa? Kyllästyin olemaan työtön ja toimeton, koska olen jo täyttänyt 55v ja ikäsyrjinnän kohde, vaikka osaan vaikka mitä. En enää halunnut olla joku MLL:n lastenhoitaja 4.20 e palkalla (aikanani) kun minulla on kunnon korkeakoulututkinnotkin omalla alallani ja kaikki hyvin arvosanoin.