Miksi joillekin naisille löytyy aina uusi ottaja?
Kommentit (13)
Ne on varmaan otettavissa?
Jotkut naiset ei halua tulla otetuiksi ja on siksi sinkkuja, kyllä niillekin ehkä joku ottaja löytyisi, jos ne haluaisi.
Jotkut naiset ei osaa olla yksin. Aina kun tulee seuraava mies kehumaan kuinka kaunis, fiksu, älykäs jne nainen on ja joka ansaitsisi parempaa kuin mikä tämä hänen nykyinen miehensä on niin edessä ero ja uutta kehään. Ja sama jatkuu. Oma siskoni malliesimerkki.
Kyllä mullekin ottajia olisi. Harmi vaan kun kukaan niistä ei mulle kelpaa.
Koska tarjoilevat ilmaiseksi sitä mitä miehet haluavat, eli pimsaa.
No miksei löytyisi?
Taidat nostaa miehiä aikalailla jollekin jalustalle, jos luulet, ettei naisille löytyisi ottajia? Oletat, että mies on saalis?
Joku voisi kysyä toisinpäin : miksi naisella ei mies pysy? ? !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullekin ottajia olisi. Harmi vaan kun kukaan niistä ei mulle kelpaa.
Mä en ajattele sitä kelpaamisena, sillä se kuulostaa jotenkin kiusalliselta ja ylimieliseltä.
Mulla vaan ei ole ollut seksuaalista vetovoimaa joihinkin miehiin, vaikka heissä ei todellakaan ole ollut yhtään mitään vikaa, ja heidän entiset ja/tai sen jälkeiset naiset on olleet freesejä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi kysyä toisinpäin : miksi naisella ei mies pysy? ? !
Koska mies on luonnoltaan polygaminen siittävä koiras.
Eikä se ole edes pelkästään seksuaalinen vetovoima, vaan kemia muutenkin. Huumori ja kaikki oleminen, yleinen kahdenkeskinen jännite.
Jos sitä ei ole, niin ei mulla ole mitään mielenkiintoa alkaa treffailemaan miestä, vaikka se olisi miten hullaantunut minuun, hyvä mies, perus mukava, ihan komea jne.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin kelpaa käytetty.
Kaikille suosituille ja normaalin itsevarmuuden omaaville. Epävarmat nettimiehet passaa, heille ei kelpaa :D Jason Momoat ja Timothée Chalametit ei välitä
Miksei? Sama se on miehillä.